Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lenken på et armbåndsur røk og uret ble mistet. Det ble ikke erstattet og det synes jeg er merkelig så lenge det er en bruddskade som er årsak. Det ble avslått med begrunnelse i at dere ikke erstattet mistet gjenstand, men jeg hadde selvfølgelig ikke tapt uret hvis lenken ikke hadde røket. Knust bakside på iPhone XR ble det ordnet med hurtig og effektivt og kom i posten etter ca en uke - veldig bra !
God å veiledende informasjon. Hjelpsomme i prosessen . Pengene raskt på konto så eg fikk gjøre opp med håntverkere
Var kunde hos de tidligere, og hadde da flere biler, en båt og reiseforsikring. De ble dyr, og da spurte etter bedre tilbud. De nektet, og eg fikk bedre tilbud andre steder. Men allikevel, til tross for at de er relativt stiv i pris, så har de en fantastisk kundeservice, og er utmerket på skadesaker. I løpet av 2 uker etter eg hadde meldt skaden var alt fikset. Så de er bra, er relativt fornøyd, men kunne blitt bedre på pris.
Hyggelig saksbehandler og rask behandling. Kan ikke bli mye bedre enn det.
Snor seg unna hvis dem har minste mulighet til unngå utbetaling. Hverken bedre , eller dårligere en andre selskap.
Flotte folk fra første kontakt. Kjapp avklaring på alt. Gjensidig tillitt.
Det er som er bra er at de er raske med svar og hjelpsomme. Mine egen erfaringer er veldig positive. Har kkke noe å klage på.