Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Liten Brann i huset, tok fyr i oppvaskmaskinen. Var til stede så brannen blei raskt slukket. Men en del sot og litt vann og skum skader etter brannslukking. Burde ikke trenge så lenge før vi kunne flytte inn igjen. Men blei slurvet med rengjøringen, så det fremdeles var giftige gasser etter att lokk på oppmaskinen hadde smeltet. Jeg klarte ikke være i huset, fikk problem med pusten. Blei då hintet til att det var noe gale med meg av takstmannen. Etter lang tid fikk vi ny takstmann. Huset blei då skikkelig rengjort og gasset, så kunne vi endelig flytte hjem heim igjen. Gammel takstmann syntes vist også vi forlanget for mye. Hadde vist været noe annet vist det var « det perfekte hjem» Aldri mer Frende forsikring
Godt å høre at alt er i orden nå, men leit at du hadde en ubehagelig opplevelse med innleid takstmann. Håper du har gitt oss beskjed så vi kan følge opp med ham direkte. Hilsen Heidi
Frende går inn for å så tvil angående skader for kunne redusere forsikringsutbetaling. Når en kunde har hatt en skade bør vedkommende bli trodd uten å måtte gå til rettssak.
Selvfølgelig skal kunden bli trodd, der er vi helt enige med deg. Samtidig har vi et ansvar for å sikre riktig utbetaling, og da hender det vi trenger ekstra informasjon. Hilsen Heidi
Vi er et eldre ektepar med mange års erfaring med reise og opphold i USA, Europa og Afrika, heldigvis har vi kun benyttet reiseforsikringen noen få ganger, hver gang uten noen form for problemer. God service og hyggelige medarbeidere!
Hei Paul, vi blir så glade når fornøyde kunder tar seg tid til å gi oss en tilbakemelding! Hjertelig takk! Hilsen Heidi
Elendig forsikringselskap som absolutt ikke ivaretar kundene sine. Vi brukte 15 dager på å få svar til de, kun for å bestille forsikringen. Var via både tlf og mail, de har ingen system og de er svært vanskelige å forholde seg til. Styr unna
Hei Inger, så kjedelig at du ikke er fornøyd. I noen i tilfeller kan kredittvurdering ta tid, men stort sett tar det bare et øyeblikk å bli kunde hos oss. Hilsen Heidi
Som gammel bankmann er jeg vant til at det du lover, ja det holder overfor kunden. Har ikke pr. d.dato ikke tatt ut 1 kroner fra dere, og da en betaler over 17tusen kroner i et beløp, ja da forventer jeg litt smisighet.
Hei Stein, så kjedelig at du ikke ble oppringt, slik skal det ikke være. Beklager! Håper du har fått tak i oss nå. Hilsen Heidi
Fikk en vannskade 3 Januar som omfattet en hel etasje i huset vårt. Nå er det straks 1 September og fremdeles har vi en etasje i huset vårt som ikke kan brukes, til tross for at vi har brukt ufattelig mye tid og energi for å få dialog med selskap og underleverandør, uten at noe har blitt avklart enda! Styr unna dette selskapet!
Hei Kari, jeg kjenner ikke saken din eller hvilke avklaringer dere venter på, men skjønner jo godt at det er kjempefrustrerende å vente. Hvis du vil vi skal se på saken eller følge opp for deg, må du ta kontakt med oss på en måte som gjør at vi finner saken din. Hilsen Heidi
Henvendelsen er som verge for min mor, jeg var ikke kjent med Frende i utgangspunktet. Synes alt gikk "smertefritt". Takk
Så hyggelig at vi kunne hjelpe deg å hjelpe moren din. Takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen Heidi
Syns det er unødvendig at man må betale termingebyr hver mnd om man ikke kjøper 1års forsikring. Det er e-faktura, ikke brev i postkassa. Da skjønner jeg ikke helt poenget med gebyr på 40kr. Ingen kunder ønsker å betale mer. Uansett er Frende billigere enn min forrige selskap, men pga ekstra gebyr fra Frende får jeg ordnet enda billigere forsikring hos andre som ikke krever ekstra gebyr hver mnd.
Hei Remi, skjønner at det er irriterende med gebyr. Du unngår det om du betaler forsikringen en gang i året. Vi ser også på andre løsninger, for vi er ikke glade i gebyr, vi heller. Hilsen Heidi
Veldig enkel og grei måte å gjøre dette på via forsikrings "fanen" i SPV nettbank. Supert!
Akkurat sånn det burde være. Glad for å høre at du er fornøyd! Hilsen Heidi
Gjør alt de kan for å vri seg unna. Løgn og bedrag hele veien. Deres takstmann avslo skaden og mente alt var vår feil etter 20 min. Jeg leide inn en skikkelig takstmann som satt av 4 timer, og opplyser dem om det, da ble det panikk og saken tok en ny vending. Vi er ikke ferdig med dem enda og advokater overtar. Dette kan ikke jeg gå god for, men takstmenn har fortalt med at frende betaler provisjon til deres egne takstmenn for å gi lavest mulig takst.
Hei Emil, så leit å høre at du ikke var enig i taksten fra en av takstfolkene som jobber for oss. Det er likevel ikke greit å kalle oss bedragere - og det er direkte feil at vi betaler noen provisjon for lave takster. Takstfolk er uavhengige og skal være objektive. Hvis noen mener vi har gjort feil i en sak, eller vi får ny dokumentasjon, som du forteller om her, ser vi selvfølgelig på saken på nytt, og det pleier å løse seg. Hilsen Heidi
Informerer dårlig om alternative egenandeler. Bruker folk som reparerer, til veldig høye priser. Sender ut et såkalt skadeoppgjør som er uforståelig.
Hei Otto, ikke kjekt å høre at du opplever oss slik. Ta gjerne kontakt med oss med tilbakemeldingen din, så kan vi gå igjennom saken din på nytt, og oppklare eventuelle misforståelser.
gode priser med raske tilbakemeldinger. god kundeservice
Takk for hyggelig tilbakemelding, Erik!
God oppfølging av meg som kunde og rask resons fra kundebehandler.
Glad for å høre at du er fornøyd! Takk for tilbakemeldingen!
Generelt fornøyd! Lokalkontor i Skjold. Familien har benyttet Haugesund Sparebank i generasjoner. Fint med Frende attåt.
Vi er veldig stolte av det gode samarbeidet vi har med banken. Glad du også er fornøyd!
Grei pris på forsikring. Har til nå ikke hatt noe uhell hvor jeg har brukt forsikringen. Grei å komme i kontakt med.
Vi er der for deg når du trenger oss. Fint å høre at du er fornøyd så langt!
Da tok litt tid men når dåke hadde begynt gjekk da fort og enkelt
Godt å høre at ting er på stell nå!