Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Frende går inn for å så tvil angående skader for kunne redusere forsikringsutbetaling. Når en kunde har hatt en skade bør vedkommende bli trodd uten å måtte gå til rettssak.
Selvfølgelig skal kunden bli trodd, der er vi helt enige med deg. Samtidig har vi et ansvar for å sikre riktig utbetaling, og da hender det vi trenger ekstra informasjon. Hilsen Heidi
Vi er et eldre ektepar med mange års erfaring med reise og opphold i USA, Europa og Afrika, heldigvis har vi kun benyttet reiseforsikringen noen få ganger, hver gang uten noen form for problemer. God service og hyggelige medarbeidere!
Hei Paul, vi blir så glade når fornøyde kunder tar seg tid til å gi oss en tilbakemelding! Hjertelig takk! Hilsen Heidi
Elendig forsikringselskap som absolutt ikke ivaretar kundene sine. Vi brukte 15 dager på å få svar til de, kun for å bestille forsikringen. Var via både tlf og mail, de har ingen system og de er svært vanskelige å forholde seg til. Styr unna
Hei Inger, så kjedelig at du ikke er fornøyd. I noen i tilfeller kan kredittvurdering ta tid, men stort sett tar det bare et øyeblikk å bli kunde hos oss. Hilsen Heidi
Som gammel bankmann er jeg vant til at det du lover, ja det holder overfor kunden. Har ikke pr. d.dato ikke tatt ut 1 kroner fra dere, og da en betaler over 17tusen kroner i et beløp, ja da forventer jeg litt smisighet.
Hei Stein, så kjedelig at du ikke ble oppringt, slik skal det ikke være. Beklager! Håper du har fått tak i oss nå. Hilsen Heidi
Fikk en vannskade 3 Januar som omfattet en hel etasje i huset vårt. Nå er det straks 1 September og fremdeles har vi en etasje i huset vårt som ikke kan brukes, til tross for at vi har brukt ufattelig mye tid og energi for å få dialog med selskap og underleverandør, uten at noe har blitt avklart enda! Styr unna dette selskapet!
Hei Kari, jeg kjenner ikke saken din eller hvilke avklaringer dere venter på, men skjønner jo godt at det er kjempefrustrerende å vente. Hvis du vil vi skal se på saken eller følge opp for deg, må du ta kontakt med oss på en måte som gjør at vi finner saken din. Hilsen Heidi
Henvendelsen er som verge for min mor, jeg var ikke kjent med Frende i utgangspunktet. Synes alt gikk "smertefritt". Takk
Så hyggelig at vi kunne hjelpe deg å hjelpe moren din. Takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen Heidi
Syns det er unødvendig at man må betale termingebyr hver mnd om man ikke kjøper 1års forsikring. Det er e-faktura, ikke brev i postkassa. Da skjønner jeg ikke helt poenget med gebyr på 40kr. Ingen kunder ønsker å betale mer. Uansett er Frende billigere enn min forrige selskap, men pga ekstra gebyr fra Frende får jeg ordnet enda billigere forsikring hos andre som ikke krever ekstra gebyr hver mnd.
Hei Remi, skjønner at det er irriterende med gebyr. Du unngår det om du betaler forsikringen en gang i året. Vi ser også på andre løsninger, for vi er ikke glade i gebyr, vi heller. Hilsen Heidi