Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ønsker å få en bedre pris oppfølging 😀jeg har vært trofast betalt reiseforsikring trodde det var et pluss..... Men er ikke det.... Har sendt mail ikke noe svar$
Hei Mona, hvilken adresse har du brukt? Hvis du er kunde gjennom banken din, er e-posten videresendt til kundesenteret hos dem. Hvis ikke, prøv [email protected]! ☺️
Jeg må si at jeg er svært fornøyd med den prisen jeg har fått på forsikring av min bil. Jeg har jo ikke hatt noen skade hvor jeg har hatt behov for å benytte meg av forsikringen, men opplever god oppfølging og at det er enkelt å komme i kontakt med dem, men det har som sagt vært i forbindelse med kjøp av forsikring. Forventer selvsagt samme gode oppfølging dersom uhellet skulle være ute.
Så flott at du er fornøyd med oppfølgingen, Charlotte! Og gratulerer med en av Norges beste bilforsikringer med knallgod bonusordning ;) Vi er veldig opptatt av at du skal være fornøyd i kontakt med oss, både ved kjøp, endringer og oppgjør. Og vi er innmari stolte av at EPSI-undersøkelsen ga oss topp skår på skadeoppgjør i sin store undersøkelse i høst - det tyder på at kundene i det store og det hele er fornøyde også etter skaden har skjedd. Så får vi krysse fingrene for at du slipper det, likevel!
Virker seriøst, men ikke billigst. Negativt at de tar ekstra betalt ved månedlig betaling, til tross for avtalegiro. Har forresten bilen i Yetz Forsikring.
Takk for fin tilbakemelding fra deg, Rolf. 👍
Bare positive opplevelser. Billigste premier sist jeg sjekket.
Så godt å høre. Takk for fin tilbakemelding!
Best! Egentlig ikke nødvendig med stort flere tegn..👍
Herlig! Tusen takk for best tilbakemelding! ☺️
Bra selskap men for dyr for meg, kjapp ved endringer.
Hei Kent, takk for at du tok deg tid til å rangere oss! Husk at du får lojalitetsrabatt etter tre år som kunde - ytterligere 5% automatisk på alle skadeforsikringene dine. Ta kontakt hvis du vil vi skal se på avtalen din :)
for meg dirt derfor prøver o finer noen biligere men de som eg sier veldig bra forsikring man veldig dyrt og
Takk for at du tok deg tid til å rangere oss, Amir!
Raskt og greit oppgjør ved ulykke, hyggelige kundebehandlere, og at det finnes i min bank.
Så hyggelig å høre! Vi er veldig glad for det gode samarbeidet med bankene våre.
Meget godt fornøyd med Frende. Kjempebra kundebehandling
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Thorbjørn!
Hadde båten min på land for årlig service. Den ble da påkjørt av en lastetruck tilhørende marinaen. Fikk da bare deler av skaden dekket. Har aldri fått en forklaring på hvorfor jeg bare fikk noe dekket. Dette skjedde for 7 måneder siden.
Vi forklarer gjerne om du tar kontakt med oss, Geir! Reglene for båt er ikke like reglene for bil.
Helt elendig kundeservice. De klarer ikke hente informasjon fra tidligere forsikringselskap og roter noe innmari med pris. Frem og tilbake med hva man skal betale. De klarer ikke ordne opp i noe, og bare rotet det til, så man aner ikke hva man skal betale. Så kommer de med ekstra regninger. Styr unna, byttet på dagen!!
Hei, jeg vet ikke hvem du har vært i kontakt med, og hva grunnen er til at det ble vanskelig. Slik skal det ikke være. Lykke til i nytt selskap!
Di øker prisen i smug,,di rævkjører deg ved skade på bil,selv om det ikke var din skyld,di kommer med ett skam bud på bilen din...Styr unna ikke bli kunde her.Hold dere til di store selskapa så vet du att du får den hjelpen du skal ha.
Leit å høre at du har vært uheldig, og ikke var enig i taksten du fikk på bilen din. Skadeoppgjøret i Frende er ellers kåret til Norges beste, det er vi stolte av.
Helt greit oppgjør, de dekte verkstedregningen uten noen problem
Alltid veldig hyggelig når også fornøyde kunder finner veien hit! Takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding, det setter vi pris på!
Fikk vannlekkasje og forsikringsselskapet gjort alt for å unngå utbetaling. Arrogant og frekk kundeservice.
Hei "Za", vi kan dessverre ikke dekke skader som ikke er omfattet av forsikringen du har avtalt med oss. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig utbetaling og oppgjør for alle kundene våre. Har du hatt en opplevelse eller skadesak du mener skulle vært løst annerledes, håper jeg du tar kontakt med oss direkte, slik at vi kan se på saken din.
Er billig, relativt enkelt og grei kundeservice, men jeg syns det å ta 32kr i gebyr for å dele opp betalingen er litt lureri og har hatt både hjelpsomme og relativt likeglade folk i kundeservice
Takk for tilbakemeldingen din, Liss! Jeg sender innspillet videre internt.
Jeg har ingen dårlig erfaring med frende. Har alltid fått god kundeservice hos dem.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Thomas! Alltid så kjekt når også fornøyde kunder tar seg tid til å rangere oss!