Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prismessig er vel de som andre (litt opp og ned). Lett å få kontakt med og hørte på hva vi ville fortelle dem. Greit oppgjør etter naturskade på hytte.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Asbjørn!
Har ingen erfaring pgga jeg aldri har benyttet forsikring.
Vi skal være der for deg, om uhellet er ute! I den store bransjemålingen EPSI er skadeoppgjøret i Frende kåret til Norges beste, og kundene våre som har opplevd en skade og fått bruk for forsikringen er mer fornøyde enn dem som ikke har det.
For dyr. Da jeg kjøpte ny bil oppdaget jeg at den gamle bilforsikringen var altfor dyr.
Man får raskt svar og saksbehandling ,og forsikring kostnaden er passelig .Lett å kontakte saksbehandling .
Enkel og lite selskap, der det er lett å komme i kontakt med hvis skade har oppstått.
Dette er bare tullete å bruke tid og penger på... Du blir ikke anbefalt de forsikringene du faktisk trenger! Når du etter lang tid får svar på meldt skade er det kun kort informasjon om at det ikke dekkes av din forsikring. Jeg er blitt lovet oppringning fra skadeavdeling hele uken, får ingen oppdatering på mail, nytter ikke å ringe da det er lav kompetanse og ingen svar eller avklaringer hos kundeservice! Jeg kommer til å bytte tilbake til tidligere selskap i løpet av våren. Ingen anbefalinger til Frende, spør heller IF eller Gjensidige om et tilbud.
Leit å høre at du opplever oss slik, og har måttet vente på oppringing fra skadeavdelingen. Slik skal det ikke være! Men det betyr absolutt ikke at kundesenteret har lav kompetanse, tvert imot - kjempedyktige og serviceinnstilte, og en rekke ganger kåret til Norges beste kundeservice.
veldig hjelpsom og god sørvis lett å kontakte lett å komme i kontakt
Takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på at du tar deg tid til!
Enkel å komme i kontakt med, følger opp ved skader. Enkel å endre og eller utvide forsikringen. God veiledning.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Randi!
for høy prisøkning. på forsikringene etter ett år som kunde.
Hei Erik, vi er kjent for stabile priser, men om du har forsikringsprodukter hvor det har vært mye skader, kan det gi en prisøkning. Ta gjerne kontakt med oss hvis du vil vi skal forklare hva som gjelder for akkurat din avtale.
Finner billigere forsikring i 4 andre selskaper. Og jeg har bare sjekket 4!
Alltid fornuftig å sjekke hva som er mest gunstig for akkurat din biltype, selvfølgelig. Men ta også med i beregningen hvem som har raskest bonusopptjening og at du slipper bonustap på den første bilskaden når du har kjørt mer enn tre år med 75 prosent. De fleste av våre konkurrenter krever at du har kjørt skadefritt i fem år før du slipper bonustap ved første skade. VI har også maks 10 prosent bonusnedrykk ved biluhell og dekning for parkeringsskade: hvis bilen din blir skadet av et ukjent kjøretøy mens den står parkert, får du ikke bonustap. Ja, og Norges høyeste startbonus på 50 prosent. Så vi synes du får god valuta for pengene!
Tett oppfølging fra kundebehandler. Samme kundebehandler gjennom hele perioden
Fint å høre at du er fornøyd. Takk for tilbakemelding!
Kunnskapsrike og flinke. Kjappe og reelle oppgjør. Meget fornøyd.
Bedre tilbakemelding kan vi ikke få! Tusen takk!
forteller ikke hva de driver med før du har meldt skade, ikke bra i det hele tatt! hold dere langtttt unna. synes er stjerne er for mye!!
Hei Berta, leit å høre at du ikke er fornøyd. Jeg skjønner dessverre ikke helt hva du mener i innlegget ditt, men om du søker på «klage» på hjemmesiden vår, ser fu hvordan du kan si fra direkte til oss.
Er fornøyd me rådgiver og hjelp, enormt god service å pris.
Takk for kjempefin tilbakemelding!
Knuste briller, penger på konto dagen etter. Hyggelig skadebehandler.
Akkurat sånn det skal være! Takk fir hyggelig tilbakemelding!
Greit oppgjør gode råd, men vanskelig å få bedre pris når man har vert kunde en stund. Ikke bra
Hei Raymon, du får jo automatisk 5% rabatt på alle skadeforsikringene dine etter tre år som kunde! Lojalitetsbonus kaller vi det. ☺️ Men det er klart du kan snakke med oss og så vi kan ta en gjennomgang og se på avtalen din. Trofaste kunder vil vi gjerne beholde. Hilsen Heidi