Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt og bra oppgjør når det har vært en forsikringssak, men veldig mye rot med forsikringene. Dyrt fem siffret nummer før å snakke med forsikringsagenter.
Fast person som hjelper hver gang vi trenger endringer.
Frende forsikring virker bra når de skal selge seg inn. Men når problemer oppstår er service veldig dårlig. De er vanskelig og ser bare etter letteste utvei for og løse saken. Styr unna dette selskapet. De følger ikke opp kundene sine mens de behandler saken. Ringer ikke opp igjen som avtalt.
Hadde en iPhone som ble knust som ikke kunne reparareres. Ringte Frende og kr til ny tlf var overført i løpet av 1-2 minutter.
Bilen på verksted mistet oljeplugg fredags kveld ingen hjelp fikk bare kontakt med redningsselskap. 4-5 år siden. Siste sak med frende skulle sving av veien blinket i god tid motparten sa jeg ikke blinket. Jeg må bevise at jeg blinket, bil b sa at han hadde 90 km i timen da kollisjonen inntraff. Frende godtar at folk kjører for fort.
Det meste er bra. Jeg synes servicen er bra. Prisen er god og det er lett å kommunisere.
De er hjelpsomme, raske og snille å ha med å gjøre helt til du faktisk trenger hjelpen du har betalt de for. Det tar ukesvis å behandle en sak og de er arrogante og sure i tlf om du har noen spørsmål. Hold dere unna!
Stort sett billigere enn de fleste, og har aldri vært tull til nå. Ikke hatt skade så oppgjør kan jeg ikke utale meg om.
Dårlig tilgjengelighet, åpent for publikum bare på mandag, onsdag og fredag på mitt lokalkontor, og manglede svar.
Bra priser og gode medarbeidere. I forbindelse med en elgpåkjørsel for et års tid siden fikk jeg umiddelbart og uoppfordret tilbakebetalt en egenandel, som bilverkstedet feilaktig hadde trukket. Jeg var ikke selv klar over at dette var feil, men ble kontaktet av Frende med beskjed om at jeg skulle få pengene tilbake bare et par dager etter reparasjonen. Bra service der!
Det er vanskelig å få tak i dem utenom å ringe et 5-sifret nummer.
Fikk ikke den hjelpen jeg forventet etter vannskade i stua.
Etter en telefonsamtale med kunderservice er min konklusjon: Elendig og kunnskapsløs.
Alt ok. Jeg har hatt 1 forsikringsoppgjør (dette var ifht reise-forsikring); Dattera mi ble frastjålet veska si med mobil og andre verdigsaker, og det var mye jobb med å innhente kvitteringer, beløp, m.m. Dette trodde jeg selve selskapet tok se gav (det var min erfaring fra Tryg-forsikring), og det var bedre.
Kan alltid stole på Frende, men ein må betale for det.
De er nok flinke og bra på det meste, men jeg tror og mener at de er for dyre. Kanskje jeg tar feil, men en sammenligning ville jo ikke skadet. Har da hatt en skade og der har de vært rask og erstattet uten noe ekstra tull og tøv. Jeg er egentlig storfornøyd, men vil sjekke pris hos andre bare for å enten få noe bedre, eller bekreftelse på at jeg er på rett plass hos Frende :-)