Frende Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken pÄ trenden i lÞpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alt bare fungerer med Frende, må ikke krangle om alt mulig, for det var det jeg gjorde hos If, så Frende blir det i fotsetningen også.
Vi er glade for at du er fornøyd hos oss, Thor. Vi får ha som mål at du skal slippe å krangle i fortsettelsen også ;) Hilsen Heidi
Fantastisk kundeservice, og upåklagelig skadebehandling. Det er når ting skjer, en virkelig oppdager om en er i riktig forsikringsselskap. Her skårer Frende 10 av 10. Alltid imøtekommende og serviceinnstilt.
Så utrolig fin og varm tilbakemelding, Signe. Det setter vi virkelig pris på! Hilsen Heidi
Har bare positive erfaringer med Frende, anbefales på det varmeste.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Reidun! Hilsen Heidi
Meldt skade på klokke, men den er ikke registrert hos dokker, så jeg måtte kjøpe ny klokke. Hva er hensikt med reiseforsikring når uhellet er ute. Jeg avbestiller reiseforsikringen hos dere ved neste forfall. Mvh Jan M.
Hei, Jan. Hvis det har skjedd en feil med innmeldingen av skaden så kan vi helt sikkert rette opp i det. Kontakt oss gjerne for å prøve igjen! Hilsen Heidi
Jeg tror jeg er Frendes største fan! Om noen kan ringe meg i morra blir jeg veldig glad. Og kundeservice er dere gode på! På forhånd takk! Mvh
Vi digger fans! Og ringer deg gjerne, men vi får ikke opp annet enn fornavnet ditt her på plattformen. Kan du ringe oss når det passer deg, på 55 15 36 00? Hilsen Heidi
Jeg har fått rask og gode behandling, da vi mistet kofferten på flyreise.
Åh, så kjedelig med koffert som forsvant. Godt å høre at dere fikk den hjelpen du trengte. Sånn skal det være! Hilsen Heidi
Rask respons. Alltid hyggelige kundebehandling. Har vært kunde i flere 10 år. Tommel opp
Har vi tiårsjubileum, Steinar? Så hyggelig! Tusen takk for den gode tilbakemeldingen. Vi skal stå på for deg de neste ti også! Hilsen Heidi