Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært veldig fornøyd ved forsikringsoppgjør.
Så hyggelig å høre, Benedicte! Takk!
Min opplevelse av Frende forsikring er at de bruker rimelige priser for å lure deg inn som kunde, etter første året skrur de opp prisene uten å si ifra.
Hei, lokkepriser har vi ikke! Og vi setter aldri opp prisen uten varsel. Avhengig av hvilke dekninger du har foreslår jeg at du kontakter kundeservice på 55153600 hvis du vil ha en gjennomgang på forsikringene dine og en god forklaring på hvorfor prisen din er blitt justert, det kan feks være alder, nedgang i bonus eller antall skader.
Har benyttet meg av Frende i mange år nå, uten en eneste skade. I år fikk jeg "endelig" bruk for forsikringen min, og de var da svært lite hjelpsomme. Spørsmål og forklaringer jeg hadde ble besvart med en-stavelse ord, og noen av svarene var direkte kopi fra tidligere svar de ga på andre spørsmål jeg hadde. Istedenfor å forsøke å hjelpe meg i å ordne opp så har de bare fraskrevet seg alt ansvar og legger skyld over på andre involverte parter i saken.
Gode tilbud, greit å ha dem i kommunen. Ellers flotte priser.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Inger. Vi er glad for å høre at du setter pris på våre lokale rådgivere.
Jeg er ikke fornøyd med Frende, grunnen er rett å slett oppfølging av meg som kunde, endringer i priser osv.
Helt greit selskap. Har ikke hatt behov for kontakt.
Hei Frank, takk for at du tok deg tid til å gi oss stjerner. Vi gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd fremover. Og den uavhengige EPSI-undersøkelsen viste faktisk at Frende har de mest fornøyde kundene etter skade, så det er jo godt å vite.
Hjelpsom, imøtekommende, rask, "rimelig". Kun hatt avbrudd ved reise, oppgjør kom raskt og ukomplisert.
Hei Anton, takk for kjempehyggelig tilbakemelding i disse rare, travle tider! Vi skal stå på for at du fortsatt skal være fornøyd fremover.