Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stortsett fornøyd. Bortsett fra at fakturaer blir sendt altfor tidlig
Hei Shahrokh, ta gjerne en prat med kundeservice hvis du vil ha en annen forfallsdato eller det er noe annet du lurer på om regningen. Hilsen Heidi
Har aldri hatt så dårlig forsikring som frende. Lite ansvarlig hos frende og tok en månede på en enkelt skadesak. Så skal avslutte med dem idag. Folkens det verste er frende... Og fleste ansatte er tullinger.....
Det er mange grunner til at skadebehandlingen kan ta tid. De fleste sakene er oppgjort på et øyeblikk, så leit at du har vært uheldig. Hilsen Heidi
Det kommer Regninger i ett kjør.Man er aldri ajour,for Frende sender nye Regninger før du har forfall på regning som gjelder.Dermed mister du oversikten, og må hele tiden nøste opp i,og gå tilbake og sjekke hva du har betalt.Du får en dårlig følelse på at du alltid har noe utestående hos Frende.Jeg har aldri opplevd maken til mas,og føler vi betaler og betaler og de bare sender nye krav.Jeg går over til Ibis.
Hei, så dumt at du har opplevd oss som masete! Håper du har snakket med de flinke folkene på kundeservice om dette. De kan finne ut av det. Hilsen Heidi
.valgte frende pga trumf bonus. Den er np borte,og i tillegg har prisen økt endel
Hei, det stemmer dessverre at Trumf Forsikring er lagt ned. Men du får lojalitetsbonus etter tre år som kunde, da! Fem prosent rabatt på alle skadeforsikringene dine. Hilsen Heidi
Etter mange måneder med utsettelse av saken, fikk jeg et negativt svar fra Frende. De ønsker ikke å betale meg erstatningen på grunn av skaden på bilen. Jeg tapte mye tid og penger. Du kan ikke stole på dem. Hvis du leter etter et trygt forsikringsselskap, hold deg unna Frende!
Hei Adrian! Jeg kjenner ikke detaljene i saken din. Hvis du mener vi har gjort en feil, og vil vi skal se på den på nytt kan du sende oss en klage på: https://www.frende.no/kundeservice/klagemuligheter/ Hilsen Heidi
God og rask service. Gode priser på sine produkter.
Herlig, Erik! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd! Hilsen Heidi
Utmerket kundeservice! Den ansatte var tydelig interessert i å finne best mulig løsning for meg som kunde.
Tusen takk, Tone! Det var en veldig hyggelig tilbakemelding. Hilsen Heidi