Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det kommer Regninger i ett kjør.Man er aldri ajour,for Frende sender nye Regninger før du har forfall på regning som gjelder.Dermed mister du oversikten, og må hele tiden nøste opp i,og gå tilbake og sjekke hva du har betalt.Du får en dårlig følelse på at du alltid har noe utestående hos Frende.Jeg har aldri opplevd maken til mas,og føler vi betaler og betaler og de bare sender nye krav.Jeg går over til Ibis.
Hei, så dumt at du har opplevd oss som masete! Håper du har snakket med de flinke folkene på kundeservice om dette. De kan finne ut av det. Hilsen Heidi
.valgte frende pga trumf bonus. Den er np borte,og i tillegg har prisen økt endel
Hei, det stemmer dessverre at Trumf Forsikring er lagt ned. Men du får lojalitetsbonus etter tre år som kunde, da! Fem prosent rabatt på alle skadeforsikringene dine. Hilsen Heidi
Etter mange måneder med utsettelse av saken, fikk jeg et negativt svar fra Frende. De ønsker ikke å betale meg erstatningen på grunn av skaden på bilen. Jeg tapte mye tid og penger. Du kan ikke stole på dem. Hvis du leter etter et trygt forsikringsselskap, hold deg unna Frende!
Hei Adrian! Jeg kjenner ikke detaljene i saken din. Hvis du mener vi har gjort en feil, og vil vi skal se på den på nytt kan du sende oss en klage på: https://www.frende.no/kundeservice/klagemuligheter/ Hilsen Heidi
God og rask service. Gode priser på sine produkter.
Herlig, Erik! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd! Hilsen Heidi
Utmerket kundeservice! Den ansatte var tydelig interessert i å finne best mulig løsning for meg som kunde.
Tusen takk, Tone! Det var en veldig hyggelig tilbakemelding. Hilsen Heidi
Har hatt to uhell for flere år siden,her stilte de opp momentant,den ene gangen ved clutsjhavari på bobil der de ordnet transport av bil til en kostnad av 24.000,- uten protest. Andre gang totalvraket bil ved kollisjon,da ble jeg kontaktet da de mente takst på bil var for lav etter kjørelengde og vedlikehold og økte dermed taksten med 20.000,-,det hele utbetalt dagen etter,( selvfølgelig minus egenandel).
Veldig kjekt å høre at du er fornøyd, Finn. Dette er jo skadeoppgjør akkurat slik det burde være :) Takk for tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Da fikk vi avslørt at frende har forledet oss til til å betale på en verdiløs forsikringsordning. Dette sammenfaller med at det er Dere som avgjorde at skaden er oppstått på bakgrunn av frostspregning, noe som Dere på forhand visste at dette ikke ble dekket. Uttrykket "bukken og havresekken" kunne passe her. Dette er slik jeg nå har erfart; Kundesvindel på høyt plan. Man blir av flotte broskyrer forledet at frende dekker skader på boligen din, hageanlegg og div. Kontigenten vil dere ha, ansvaret løper dere galant ifra. Dette sier alt. Dere anbefaler å klage til utførende firma, vel vitende om at det var til frende jeg betalte kontigenten til for at frende skulle stå bak meg dersom noe gikk galt. Dere svikter kunden, og løper ifra ansvaret deres. Stay Away
Hei Per, det stemmer dessverre at frostskader på hage og uteområde ikke er dekket på husforsikringen. Jeg kjenner ikke akkurat din sak, men skadebehandleren din kan forklare nærmere. Du kan også klage om du mener vi har vurdert feil. Da ser vi på saken med nye øyne. Hilsen Heidi