Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempefornøyd med reiseforsikring og service fra Frende. God hjelp på telefon og rask utbetaling ved manglende bagasje etc.
Hei Kristin, akkurat sånn det skal være! Så kjekt å høre! Tusen takk for tilbakemeldingen.
Frende burde ikke ha sendt purregebyr uten at kunden hadde mottatt orignal faktura.
Hei du, ta gjerne kontakt med oss direkte, så kan vi sjekke opp i saken.
De var hyggelige når jeg snakket med dem i forbindelse å bytte forsikringer hos dem, det som er dårlig er at de ikke samler alle avtaler på et sted på nettet, og det er mange mobilnummer som man må forholde seg til om det står fare. Jeg anbefaler Frende å samle alle telefoner på et nummer som kan kunden ringe til bestandig og at de kan også samle alle forsikringer på et sted på nettet som man kan også betale dem derfra. Og at de også forholde seg til forfall datoen som kunden ønsker å betale i og ikke sette forfall datoer som de ønsker å belaste kunden ekstra penger om kunden betaler i avtalte datoen (som kunden ønsket) og ikke den datoen som dere ønsker. Og jeg var ikke enig med dem når jeg betalte ekstra 300kr/per ved etableringen av livsforsikring for meg og kona. Ellers jeg har det veldig bra hos dem, men jo er det lov å sjekke litt rundt om man kan få bedre avtaler innhold med gode priser. Min erfaring om dem gir meg bedre pris og bidra avtale jo kan overleve med noterte kommenterte mine det vil si at de anbefales om jeg får ønskene mine oppfylt :)
Hei Firas, du kan alltid ringe oss på 55 15 36 00, og finner alle forsikringene dine om du logger Min side på frende.no. Takk for fyldig tilbakemelding og gode innspill. Vi har også oppgitt direktenummer, med du kommer også igjennom på 55153600 hvis du vil ha ett å forholde deg til.
Jeg synes det er helt bra, men jeg vil så mye få mer bonus. Aldri jeg har ikke skader, håper jeg få god pris med kasko.
Hei Mohammad, takk for hyggelig tilbakemelding! Vi har svært rask bonusopptjening på bil, ring oss gjerne på 55153600 eller send oss en e-post på [email protected], så kan vi se på avtalen din og forklare nærmere.
Eg ble påkjørt bakfra av en Frende kunde, saken var opplagt ettersom jeg sto parkert, men jeg har fått varige helseskader og etter å ha drenert saken i 3.5 år inntil eg anskaffet advokat. Så forsøker nå Frende å vri seg unna med en kreativ lege. Dette er det eg kaller å sparke noen som ligger nede.
Hei Erlend, så leit å høre at du har varige plager, forstår at det er fortvilende. Personskadesaker tar ofte tid, og det kan være en ekstra belastning når du er syk. Jeg får ikke nok informasjon til å følge opp saken din utfra en kommentar her, men vi er veldig opptatt av riktige oppgjør, så dette ordner seg nok.
God kundeservice, men de økte prisen på Bilforsikringen med 1 krone rett etter igangsatt avtale! Gjelder dette mange kunder blir det jo en slant. Endret også pris på bil nr. 1 sin forsikring ved kjøp av bil nr 2. Dette tross avtalt trekk i samme periode. Selskapet har nok hatt behov for litt innkjøring grunnet de mange bankene som eier de, men de har veldig god kundeservice om det betyr mest. Vil likevel anbefale alle å sjekke fakturering.
Hei Kris, kjempefint om du sier fra til oss direkte om det er noe du ser er feil med faktureringen, det vil vil selvfølgelig rette opp i. Hilsen Heidi
Jeg sendte inn forespørsel om tilbud på verdiforsikring pga. en avtale jeg har via en organisasjon. Jeg fikk så en mail av en rådgiver om at tilbudet skulle være i mine hender ila. dagen. En uke gikk, jeg sendte en mail og spurte om jeg kunne få det da jeg ikke hadde hørt noe. Nå har det gått noen uker, og ingenting er hørt. Det blir i hvert fall ikke aktuelt å flytte, bil, innbo, reise med mer til Frende med det aller første.
Hei Emil, dette var kjedelig å høre - her må det være skjedd en glipp hos en av våre rådgivere. Du har ikke fått fraværsmelding? Vi får ikke kontaktinfoen din her, så vi kunne ringt deg og ordnet dette på flekken, men om du ringer oss på 55 15 36 00, så ordner vi det.