Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos Frende i ca 10 år. Har forsikret både hus, hytte, biler og båt. Ved endringer (husbygging, bilbytte og båtkjøp) har vi alltid sammenlignet priser og betingelser fra flere selskap. Frende har alltid klart seg godt i konkurranse! En gang, ved et biluhell, hadde vi bruk for forsikringsselskapets tjenester. Da var de lett å kontakte, grei og rask å samarbeide med, og vi var svært fornøyde 👍😀
Hei Sissel! Så hyggelig å høre fra en trofast og fornøyd kunde. Dere får jo lojalitetsbonus med fem prosent rabatt hvert år på alle skadeforsikringene, dere da. :) Vi skal stå på for at dere skal være fornøyde med oss fremover også.
Har veldig god erfaring med frende, de er hyggelige på tlf og ordner opp om det skjer et uhell uten noen form for kverulering om saken. Gode priser har de også.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Ronny! Veldig hyggelig at du tok deg tid til det! Vi skal stå på for at du skal være fornøyd fremover også.
Hadde vannskade på huset i vinter. Fikk fantastisk oppfølgning og hjelp. Fikk også oppfølgning ietterkant av skade. Såååå hyggelige folk. Bedre enn forventet. Billig er de og.
Så hyggelig å høre, Trond! Vi prøver å bry oss litt ekstra om kundene våre. Og blir veldig glade for tilbakemeldinger som din!
Forholdsvis rask behandling, men dårlig på super forsikring.
Kjempefornøyd med intro og inngåelse av kundeforhold. Resten er foran oss!
Hei, dette var en hyggelig tilbakemelding å få! Takk! Vi skal gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd fremover også.
Jeg kontaktet kundeservice på epost for å ordne trafikkforsikring på personbilen min. Virket som om de prøvde å drøye kredittsjekken, som medførte at jeg gikk omtrent 20 dager uten trafikkforsikring. Nå risikerer jeg å få et gebyr på ca. 3600,-, i sammenheng med de nye reglene ang. trafikkforsikring.
Hei Lennart, for å kunne kredittsjekke en kunde, må vi ha kundens bekreftelse. Jo raskere kunden svarer, jo raskere kan vi gå videre. En rådgiver har sett på saken din, og du kan gjerne kontakte oss direkte om det er mer du lurer på.
Ringer ikke tilbake, haler ut tid så kunder blir sittende som spørsmålstegn. aldri fått dåligere behandling noe sted.. blir fysisk uvell av disse. prøver å matte ut sine kunder.
Jeg vil gjerne få oppfordre deg til å ta direkte kontakt med oss, så vi kan følge opp frustrasjonen din. Dette er ikke slik vi vil ha det! Du kan sende oss en e-post på [email protected], eller se på mulighetene her: https://www.frende.no/kundeservice/klagemuligheter/