Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk i utgangspunktet bra pris og hadde en fin personlig kontakt. Men, uten varsel økte de mnd's prisen med flere hundre kroner og var veldig avvisende. Dette, uten å ha brukt forsikringen til noe!
Hei Marianne, takk for tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss om du vil vi skal se på avtalen din.
Er forsikret mot råte og stokkmaur. Når dette oppstår, uten at jeg har hatt forutsetninger for å oppdage det, da det er skjult, sier Frende at det er mitt ansvar og at forsikringen ikke gjelder. Hva skal da være poenget med råte- og stokkmaur forsikring?
Hei igjen, Reidun, leit å høre om maur og råte hos deg. Denne saken er nok behandlet hos Norsk Hussopp Forsikring om dette, det er de som leverer denne tjenesten til norske forsikringsselskap.
Etter at det ble oppdaget lekkasje mellom pipe og tak og skaden ble meldt, måtte jeg purre opp flere ganger, enda jeg gav beskjed at jeg ikke kunne følge med skaden da jeg jobber i Singapore. Kun deler av skaden utbedret, skjønner ikke hvordan Frende kan være kåret til beste forsikringsselskap flere år på rad, er de andre dårligere enn dette, eller var jeg bare uheldig med forsikringsagenten i Frende? Skrev inn klage som heller aldri ble besvart.
Hei Atle, vi svarer alltid på henvendelser, så her må det ha skjedd en feil. Kan du kontakte oss på [email protected], så kan vi se på saken.
Ekstremt vanskelig ved oppgjør, usedvanlig dårlig og arrogant kildebehandling. Her er det bare å styre unna!
Når man mottar slike prisøkninger på forsikring så lurer man på om det er rein svindel. Jeg har ikke mulighet til å ta ut slik pris økning på mine kunder!
Hei Jørn, vi har stort sett stabile priser hos oss, men hvis du eller markedet har hatt mange skader, fører det dessverre til prissoppgang også hos oss.
En av de beste forsikringsselskapene jeg har vært borti. Rask og enkel å få tak i, uansett hva det skulle være.
Herlig, Mathias! Det liker vi å høre. Takk for fin melding!
I forbindelse med covid-19 ble ferietur kansellert. Hotellet ville ikke refundere. Ca ett døgn etter at saken ble opprettet hos Frende var saken løst og pengene på konto. Superbra!
Sånn skal det være! Tusen takk for at du tok deg tid til å sende oss en hyggelig tilbakemelding.