Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd om den selskap! Jeg anbefalte til alle mine venner.
Takk for at du tok deg tid til å sende oss en hyggelig tilbakemelding, Constantin!
Lang saksbehandlingstid og dårlig serviceinnstilling. Har selv nylig hatt noen saker der, hvor hver bidige sak har vært en kamp.
Har alle forsikringene mine hos Frende. Kjøpte bil og skulle forsikre den også. Blodpris og laveste bonus. Når saksbehandleren attpåtil er lite hyggelig og bare ute etter å selge dyreste forsikring så er det bytte på meg. Jeg forsikrer alt jeg eier (bil,hus,barn, hund) til samme sum som jeg fikk kun for bilen i Frende. Jeg gikk fra 20% bonus hos Frende til 75% hos IF. Bytter alle mine forsikringer på mandag. Dette holder ikke Frende!
Stort sett veldig bra bortsett fra egenandelen på steinsprut bilglass
Raskt oppgjør, enkelt og greit. Lett å komme i kontakt med og ringer kjapt tilbake
Etter å ha brukt Frende som forsikringsselskap i flere år, kuttet jeg dem ut etter at de sviktet totalt da jeg trengte deres hjelp ved vannlekkasje i huset. De dekket ikke utvendig skade, og dekket kun en tredjedel av rehab skaden innvendig! Jeg trodde jeg hadde en god forsikringsavtale, men Frende hjelper ingen andre enn seg selv! Mitt råd er: Styr langt unna dette selskapet om du er menig mann uten juridisk dybdeinnsikt i forsikringsjargongen ; det finnes andre selskaper som faktisk forteller deg på forhånd hva du trenger å vite om avtalene dine og som faktisk hjelper deg når du trenger det uten at du har kasko i fleng på alt du eier/forsikrer. Frende kan være stolte av sine saksbehandlere; disse hjelper ingen andre enn seg selv! Hurra.. det er så en blir kvalm..
Hei Wenche, det er leit å høre at du ikke er fornøyd med dekningsomfanget, men vi kjenner oss ikke igjen i beskrivelsen din av oss og medarbeiderne våre. Jeg kan ikke gå inn i detaljene i skadesaken din her, men du er velkommen til å ta kontakt med oss om du trenger en forklaring på hva som dekkes (plutselige og uforutsette skader feks, ikke slitasje, elde) og hvorfor det er slik.
Frekke på telefon, og lite samarbeidsvillige kundeservice. Jeg føler meg mistenkt av kundebehandlerne og det er ikke hva jeg ønsker av et forsikringsselskap. Vi trenger forsikringselskap når vi er i sårbare situasjoner. Vi trenger ikke å attpåtil føle seg ignorert og mistenkeliggjort.