Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Reiseforsikringen deres er fin, men velger du superforsikring på hus, da gjør det alt for å slippe unna kravet. Gjerne ved å bruke takstmenn som har lite peiling på hva de holder på med. Nå det da blir irettesatt pga åpenbare feil i vurderingen, da velger de fortsatt å holde seg til hva takstmann sier.
Hei Jan, godt å høre at du er fornøyd med reiseforsikringen, men leit at oppgjøret på hus ikke sto til forventningene! Vi bruker kun sertifiserte takstmenn, men alle kan gjøre feil, og da har du selvfølgelig mulighet til å klage.
Hadde kasko, etter oversvømmelse i garasjen de har sendt meg til en firma og de taksert til 13 568,44 kr. Jeg fått kontant 1,427 kr. Møtt med en så skamløs mafia for første gang.
Frende Forsikring har opptrådt svært useriøst og feilinformert i en sak vedrørende dødsbo. De svarer ikke på mine henvendelser, og jeg mottar ingen beklagelse i saken. Jeg ser at de får mange dårlige anmeldelser, så kundene gjør klokt i å velge andre forsikringsselskap.
Vi beklager om du har fått feil informasjon, det vil vi selvsagt rette opp i. Selvsagt hender det at også våre medarbeidere gjør feil, men kompetanse mangler de ikke, og jobben og ansvaret tar vi alle svært seriøst.
Jeg har ikke opplevd verre i mitt liv når det gjelder forsikrings selskap. Jeg avsluttet forsikringene mine med frende fordi det var alt for dyrt. Det endte med at jeg ikke fikk avslutte betalingen før månen var omme og de mener at de ikke hadde fått meldingen om flytting av bil til annet selskap, noe de har fått. Frende skal ha meg til å betale dobbelt på alle forsikringene mine. Bare å styre unna! Aldri vært borti noe så sykt og å så mye hersketeknikk. Jeg har fått mange kjente til å gå for Frende å nå skal jeg få de til å avslutte Frende!
Hei Joann, så hyggelig at du har anbefalt oss til kjente! Ikke så hyggelig at du vil si opp forsikringene nå, men det kan du gjøre med en måneds varsel, det er regelen, og den måneden må du betale for. Hvis det er noe annet du vil vi skal ordne opp i, hører vi gjerne fra deg på kundesenteret.
Er dyrt, tar bonusen, endrer årlige beregninger...
Hei, så leit at du ikke er fornøyd, det er viktig for oss. Prisene våre er kjent for å være konkurransedyktige, det er lurt å sammenligne hva du får, ikke bare pris. Vi har svært rask opptjening til toppbonus, men om du krasjer er det ikke uvanlig at det berører bonusen din. Jeg vet ikke hva du legger i årlige beregninger, men det kan helt sikkert kundesenteret se på, om du tar kontakt.
Frekke og snipete kundebehandlere. Tar alt for lang tid på å behandle saker. Dog veldig raske når de skal selge deg en ny forsikring.
Hei Siba, det er mange grunner til at et forsikringsoppgjør kan ta litt tid, men vi får ikke sett på hva som har skjedd i saken din uten at du kontakter oss direkte, feks via [email protected] eller klageskjemaet på hjemmesiden vår.
For langsom kundebehandling. Urettmessig lagt til tillegg på premier som ble avklart tidligere i prosessen ikke skulle forekomme. Langt dyrere enn konkurrentene.
Hei Endre, fint om du tar direkte kontakt med oss hvis det er noe du trenger hjelp til å ordne opp i.