Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde 3 forsikringer i selskapet bla hytteforsikring. Inngangsdøren var ikke til å åpne da låsekassen hadde gått i vranglås. Låsesmed måtte rekvireres. Meldte skade til selskapet, ble blankt avvist da selskapet hadde lagt inn i sine forsikringsvilkår at den type skade ikke ble dekket. Det var et blåmandagsprodukt, og kunden ble skadelidende og måtte punge ut kr 12500! Ved telefonkontakt ble jeg møtt på en svært uhøflig og uvennlig måte: du får ikke dekket skaden!! Ble nærmest behandlet som en fiende. Et godt råd: Styr unna dette selskapet for enhver pris.
Hei Ellen, jeg skjønner at det er skuffende at ikke låsekassen var dekket på forsikringen, og du har flere muligheter til å klage når du er uenig med oppgjøret. Men vi kjenner oss ikke igjen av beskrivelsen din av kundebehandlingen vår. Vel kan også vi ha en dårlig dag og synes det er leit å få kjeft i telefonen, men vi er aldri fiendtlige i møte med en kunde. Dette er jobben vår, og vi lever av fornøyde kunder, derfor strekker vi oss langt, og bryr oss litt ekstra.
Veldig bra kundeservice, de kan jobben sin og gir meg tilbud som hittil ingen kan slå på alle forsikringer jeg har nå.
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding Knut!
Veldig dårlig personer som vi er kontakt med om min skade, jeg fikk ikke min rett, som jeg tror vi er rett.
Kan bli bedre på priser. Synes bilforsikringen er spesielt dyr, dårlig startbonus
Frende er veldig flinke med skadeoppgjør. Tar saken seriøst og veldig raskt
Så godt å høre at du er fornøyd, takk Xhavid!
Best på dekning og kundeservice. Reiseforsikringen er super. Landets beste.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Veldig fornøyd om den selskap! Jeg anbefalte til alle mine venner.
Takk for at du tok deg tid til å sende oss en hyggelig tilbakemelding, Constantin!