Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mistet mine AirPods ned i en radiator på bussen, så de var umulig å få ut igjen. Meldte saken natt til mandag, fikk melding om ferdig behandlet sak og at pengene var på vei før kl 14 på mandag.
Akkurat sånn det skal være. Glad for å høre at du er fornøyd. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding, Vilde! Hilsen Heidi
Liten Brann i huset, tok fyr i oppvaskmaskinen. Var til stede så brannen blei raskt slukket. Men en del sot og litt vann og skum skader etter brannslukking. Burde ikke trenge så lenge før vi kunne flytte inn igjen. Men blei slurvet med rengjøringen, så det fremdeles var giftige gasser etter att lokk på oppmaskinen hadde smeltet. Jeg klarte ikke være i huset, fikk problem med pusten. Blei då hintet til att det var noe gale med meg av takstmannen. Etter lang tid fikk vi ny takstmann. Huset blei då skikkelig rengjort og gasset, så kunne vi endelig flytte hjem heim igjen. Gammel takstmann syntes vist også vi forlanget for mye. Hadde vist været noe annet vist det var « det perfekte hjem» Aldri mer Frende forsikring
Godt å høre at alt er i orden nå, men leit at du hadde en ubehagelig opplevelse med innleid takstmann. Håper du har gitt oss beskjed så vi kan følge opp med ham direkte. Hilsen Heidi
Frende går inn for å så tvil angående skader for kunne redusere forsikringsutbetaling. Når en kunde har hatt en skade bør vedkommende bli trodd uten å måtte gå til rettssak.
Selvfølgelig skal kunden bli trodd, der er vi helt enige med deg. Samtidig har vi et ansvar for å sikre riktig utbetaling, og da hender det vi trenger ekstra informasjon. Hilsen Heidi
Vi er et eldre ektepar med mange års erfaring med reise og opphold i USA, Europa og Afrika, heldigvis har vi kun benyttet reiseforsikringen noen få ganger, hver gang uten noen form for problemer. God service og hyggelige medarbeidere!
Hei Paul, vi blir så glade når fornøyde kunder tar seg tid til å gi oss en tilbakemelding! Hjertelig takk! Hilsen Heidi
Elendig forsikringselskap som absolutt ikke ivaretar kundene sine. Vi brukte 15 dager på å få svar til de, kun for å bestille forsikringen. Var via både tlf og mail, de har ingen system og de er svært vanskelige å forholde seg til. Styr unna
Hei Inger, så kjedelig at du ikke er fornøyd. I noen i tilfeller kan kredittvurdering ta tid, men stort sett tar det bare et øyeblikk å bli kunde hos oss. Hilsen Heidi
Som gammel bankmann er jeg vant til at det du lover, ja det holder overfor kunden. Har ikke pr. d.dato ikke tatt ut 1 kroner fra dere, og da en betaler over 17tusen kroner i et beløp, ja da forventer jeg litt smisighet.
Hei Stein, så kjedelig at du ikke ble oppringt, slik skal det ikke være. Beklager! Håper du har fått tak i oss nå. Hilsen Heidi
Fikk en vannskade 3 Januar som omfattet en hel etasje i huset vårt. Nå er det straks 1 September og fremdeles har vi en etasje i huset vårt som ikke kan brukes, til tross for at vi har brukt ufattelig mye tid og energi for å få dialog med selskap og underleverandør, uten at noe har blitt avklart enda! Styr unna dette selskapet!
Hei Kari, jeg kjenner ikke saken din eller hvilke avklaringer dere venter på, men skjønner jo godt at det er kjempefrustrerende å vente. Hvis du vil vi skal se på saken eller følge opp for deg, må du ta kontakt med oss på en måte som gjør at vi finner saken din. Hilsen Heidi