Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Først tar jeg forsikring på en bil og etterpå har jeg på bil nr 2. Samt kjøper jeg innbo og reiseforsikring hos de. Jeg ringer og forteller at tv’n hadde bare sluttet å fungere og jeg vil melde inn skade, da får jeg høre at det blir ikke dekt! Jeg bare Hæ hva i hel%#te er det som skjer hvorfor skal jeg betale innboforsikring på noe dere ikke dekker ved skade. Nei da mente de at jeg ikke fikk igjen noe for noe som plutselig slutter å virke. Noen dager siden flytta jeg på kjøleskapet og hadde klart å miste den. Men så har jeg kontakta på og ser lampa lyser, reiser til Sverige og handler. Når jeg er tilbake så har jeg tinge inni uten å sjekke. Dagen etter er alt ødelagt. Ringer de. Får vite at de ikke dekker en dritt og kun maten. Men egenandel på 4000kr. Hva er vitsen med å ha innboforsikring hos noen der de ikke dekker noe. Men de dekker ikke et uhell som vi utfører. Altså om du mister ting osv. Når det gjelder kunder og fakturer er de flinke på sin jobb. Men å gi igjen for ting vi har rett på er de da rett og slett stygge i kjeften. Aldri mer. Tar heller å betaler litt mer for mer seriøse folk som ønsker å beholde kundene sine.
Hei Issa, så leit å høre at du har vært så uheldig både med TVen og kjøleskapet. Skjønner godt at du blir frustrert! Dessverre er det slik at hvis du ikke har uhellsdekning, dekkes ikke skader du selv påfører eiendelene dine. Det er det neppe andre selskap som gjør heller, uten at du har egen forsikring som dekker det, der er nok vilkårene ganske like.
Har enda ikke opplevd noe negativt med Frende. Vi har hatt vannskade i huset for noen måneder siden, det ble ordnet på meget profesjonelt vis. Bilskaden i fjor var det heller ingen spørsmål om fra Frende sin side. Kundeservice er alltid hyggelig og behjelpelig. Samtidig får man jo en kontaktperson som man får tak i på både SMS, mail og telefon, og som man føler virkelig bryr seg om at du skal få de beste forsikringene og de riktige forsikringene for akkurat deg til den beste prisen. Jeg trodde ikke det var mulig å få så billig forsikring og i tillegg bli 100% fornøyd med service. Må også nevne at jeg er medlem i Norsk Jernbane Forening, og de skal liksom være billigst i Norge. Jeg sammenlignet prisene, og Frende var flere tusenlapper billigere faktisk. Frende er etter min erfaring det beste selskapet jeg har hatt forsikringene mine i.
Veldig glad for å høre at du har sammenlignet vilkår og pris, og valgt Frende! Og i tillegg opplever at vi leverer på skadeoppgjør og kundeservice. Jeg gleder meg til å dele tilbakemeldingen din med kollegene mine! Takk!
Mistet mobiltelefonen i bakken. Ikke noe autorisert verksted for dette merket i Norge. Fikk dekket ny telefon uten spørsmål. Fikk mail om utbetaling ok dagen etter. Takk til Frende
Takk for tilbakemeldingen din, Bård! Så kjekt å høre at du er fornøyd!
Veldig fornøyd. Fikk rask og god hjelp når trengte det, og til fornuftige priser. Anbefales!
Takk at du tok deg tid til å anbefale oss! Vi blir alltid så glade for å høre fra fornøyde kunder.
Er et forsikringselskap for voksene folk. Er ikke noe for unge folk hvis en har hatt skade. Jeg har vert kunde i frende i 10 år å vert fornøyd. Men jeg merker jo att servicen er blitt veldig dårlig spesielt det 3 siste åra. Før hadde jeg direkte kontakt med banken. Nå er det kun en saksbehandler i Bergen. Fungerer dårlig. Hadde skade på bilen å ble behandlet dårlig. Ble overkjørt av kundebehandler. Skulle tro jeg var kriminell. Måtte vente i 8 måneder før bilen var ferdig på verksted. Samtidig måtte jeg betale full forsikring på bil som stod på verksted. Fikk ikke lov av saksbehandler å justere forsikringen mens bilen var på verksted. Måtte betale leiebil selv i 7 måneder. Kundebehandling har de glemt.
Hei Kristian, takk for at du tar deg tid til å sende oss en tilbakemelding, den tar vi med oss. Hvis du vil at vi skal se nærmere på hva som kan ha skjedd i saken, eller følge opp skadebehandleren, så er det fint hvis du kontakter oss direkte på [email protected]
Fikk trygg og rask hjelp fra Frende Forsikring til å vite hva jeg skulle gjøre da bagasjen ikke kom med flyet på reise. Og deilig at vi har rabatt siden vi har fem forsikringer hos dem.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Ann-Kristin. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til det!
Jeg har vært kunde hos Frende i ca 10 år. Har forsikret både hus, hytte, biler og båt. Ved endringer (husbygging, bilbytte og båtkjøp) har vi alltid sammenlignet priser og betingelser fra flere selskap. Frende har alltid klart seg godt i konkurranse! En gang, ved et biluhell, hadde vi bruk for forsikringsselskapets tjenester. Da var de lett å kontakte, grei og rask å samarbeide med, og vi var svært fornøyde 👍😀
Hei Sissel! Så hyggelig å høre fra en trofast og fornøyd kunde. Dere får jo lojalitetsbonus med fem prosent rabatt hvert år på alle skadeforsikringene, dere da. :) Vi skal stå på for at dere skal være fornøyde med oss fremover også.