Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ekspeditt, imøtekommenhet, tilgjengelighet, troverdig
Det var stikkord vi skal stå på for å leve opp til videre. Takk, Kari!
Prismessig er vel de som andre (litt opp og ned). Lett å få kontakt med og hørte på hva vi ville fortelle dem. Greit oppgjør etter naturskade på hytte.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Asbjørn!
Har ingen erfaring pgga jeg aldri har benyttet forsikring.
Vi skal være der for deg, om uhellet er ute! I den store bransjemålingen EPSI er skadeoppgjøret i Frende kåret til Norges beste, og kundene våre som har opplevd en skade og fått bruk for forsikringen er mer fornøyde enn dem som ikke har det.
For dyr. Da jeg kjøpte ny bil oppdaget jeg at den gamle bilforsikringen var altfor dyr.
Man får raskt svar og saksbehandling ,og forsikring kostnaden er passelig .Lett å kontakte saksbehandling .
Enkel og lite selskap, der det er lett å komme i kontakt med hvis skade har oppstått.
Dette er bare tullete å bruke tid og penger på... Du blir ikke anbefalt de forsikringene du faktisk trenger! Når du etter lang tid får svar på meldt skade er det kun kort informasjon om at det ikke dekkes av din forsikring. Jeg er blitt lovet oppringning fra skadeavdeling hele uken, får ingen oppdatering på mail, nytter ikke å ringe da det er lav kompetanse og ingen svar eller avklaringer hos kundeservice! Jeg kommer til å bytte tilbake til tidligere selskap i løpet av våren. Ingen anbefalinger til Frende, spør heller IF eller Gjensidige om et tilbud.
Leit å høre at du opplever oss slik, og har måttet vente på oppringing fra skadeavdelingen. Slik skal det ikke være! Men det betyr absolutt ikke at kundesenteret har lav kompetanse, tvert imot - kjempedyktige og serviceinnstilte, og en rekke ganger kåret til Norges beste kundeservice.