Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
et selskap som gir bonus når du er skadefri i 3 år
Lojalitetsbonus, kaller vi det, når prisen automatisk går ned 5% etter tre år som kunde. Hyggelig at du setter pris på det!
En akutt personskade ble ikke tatt på alvor av kundeservice, og det ble aldri gitt noen form for erstatning for utgifter ifm skaden. Gjaldt fingerskade under skogsarbeid.
Leit å høre at du ble skadet, Even. Hvis du ikke er enig med utfallet i saken, er det fint om du klager direkte til oss, så vi kan se på saken.
Tar alltid tlf. Er hyggelige og saklige. Virker som de ønsker lavest mulig pris for kunden.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Anne! Sånn skal det være!
Har hatt et skadeoppgjør i løpet av tiden jeg har vært kunde hos frende forsikring. dette gikk helt problemfritt. Veldig fornøyd som kunde hos Dere.
Så hyggelig å høre, Rune. Vi skal stå på for at du skal være fornøyd også i fortsettelsen.
Di få gangene jeg har hatt behov for hjelp har jeg fått den hjelpen jeg hadde krav på
Godt å høre, Vigdis. Sånn skal det være!
Kundeservice er helt fenomenalt god hjelp fenomenal. Servis en helt klar 5
Takk for superhyggelig melding!
Har fått veldig god hjelp av Frende forsikring. Veldig forståelsesfulle og hyggelige mennesker der , som hjelper deg så godt de kan!!😁👍👍 Beste hilsen Frank'en og Paco. 😁⚘🐕 Frank N. O.
Herlig å høre, Frank! Takk!