Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt dyre i sine forsikringer etter det jeg har hørt fra andre som har byttet fra Frende til feks. Storbrand
Hei Dag, prisene varierer nok avhengig av hva du vil forsikre. Vi er verken billigst eller dyrest, men stabile i pris.
Har brukt forsikringen 2 ganger og oppgjøret har gått raskt med pengene på konto 2 -"3 dagar er skaden. Frende setter ikke opp forsikringen mye hvert år i motsetning til mange selskap som skrur prisen opp etter et par år som kunde.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Svein! Du har helt rett i at vi ikke har lokkepriser som øker etter første året. Tvert imot har belønner vi trofaste kunder med automatisk rabatt etter tre år som kunde, lojalitetsbonus kaller vi det.
Meget bra men for dyrt veldig bra på skadeoppjør.Dette grunnen til at jeg vill bytte . Det er for dyrt.
Hei Arne, Ta gjerne kontakt med oss om du vil vi skal se over avtalen din sammen med deg. Og ha i mente at etter tre år som kunde får du lojalitetsbonus, da får du automatisk rabatt på alle skadeforsikringene dine. Hilsen Heidi
Gir ikke utbetaling for ting de lover i forsikringsbeskrivelsen. Sender deg heller videre til flyselskap eller andre tredjeparter og ber de betale. Så du ender opp med å betale for noe du ikke får hjelp av når du faktisk trenger det. Dette har skjedd meg 3 ganger med min reiseforsikring hos frende når det gjaldt mistet baggasje, kansellert hjemreise og stjålne eiendeler på tur.
Hei Elise, reiseforsikringen dekker tap og utlegg du ikke har krav på å få dekket hos andre, det er likt hos alle selskaper.
De er veldig snille på telefon, men når det kommer til skadeoppgjør de nekter å svare ordentlig. Jeg skrev mail til dem, fikk ikke svar heller. Jeg vet ikke hvem tar min saken pga de bruker å signere: Mvh Frende
Du kan snakke med alle skadebehandlerne våre om saken din, det er bare å ta kontakt og ha skadenummeret klart. Hilsen Heidi i Frende
Bilen var og må være forsikret på den som bilen er registrert på. Det dere gjør er ulovlig og veldig feil. Min samboer er ikke deleier på bilen engang, så prøv å få den til å sitte. Hvis dere sender et eneste inkasso varsel til ligger dere veldig dårlig an. Prøv dere
Hei Geir, ser ikke helt at anonyme trusler her løser saken din? Ta gjerne kontakt med oss direkte. Vi forholder oss til avtalen vi har med forsikringstaker, og følger opp denne.
Hvordan de kan være best i test er en gåte. Fikk en større vannskade på huset, prøvde å ringe dem men fikk bare beskjed om å melde skaden på nett. Ingen hjelp å få der i gården. Fikk heldigvis tak i skadebegrense-firma som tok seg av det hele, men frende har vært fullstendig utilgjengelig hele veien. Svarer ikke på telefon eller mail, og påstår at oversvømt leilighet var fullt beboelig. Så snart vi er ferdig med denne saken bytter vi selskap. Aldri mere frende!
Hei Berit, denne saken vil vi gjerne se nærmere på. Vi er ikke kjent for å være utilgjengelige eller vanskelige i oppgjør. Send oss gjerne en tilbakemelding her: https://www.frende.no/kundeservice/klagemuligheter/