Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok kontakt med Frende for å få avklart hvilket sikkerhetstiltak som måtte være tilstede for at forsikringen skulle gjeldende på sameiet jeg bor i. Fikk oppgitt informasjonen per telefon, men da jeg ba om å få dette bekreftet på epost da for dokumentasjon til felleskapet - sa kundebehandleren "Det kan du ikke få, når du ikke er kunde". Opplyste igjen at jeg var kunde felles via sameiet og at det var dette henvendelsen gjaldt, da sa vedkommende at jeg skulle lese på nett. Makan til useriøsiteter har jeg ikke vært borti. Vi kommer til å bytte fra Frende og jeg kommer til å få det vedtektsfestet at Frende Skadeforsikring AS aldri får forsikre denne bygningen igjen.
Hei, vi kan dessverre bare opplyse detaljer til kunden direkte, i et sameie er det ofte lederen som har signaturrett og innsynsrett. Vi har i slike saker ikke oversikt over hvem alle beboerne er, og kan ikke opplyse detaljer i saker eller kundeforhold til hvem som helst. Beklager om du opplevde det som rigid.
Meget treg når vi først har fått skade men er kjempeførnøyd med med vår kundekontakt. Han er enestående. Det er jo aller viktigst at en får hjelp når uhellet en gang dessverre er ute, men blir betenkt nå når ting tar sånn tid. Det er kjempefort gjort å bytte selskap da.
Hei Frode, jeg vet ikke hva slags skade du har hatt, enkle saker får oppgjør samme dag, tyngre saker med flere involverte tar naturlig nok lenger tid, uansett forstår jeg at det kan være frustrerende å vente!
Treg å ta kontakt. Vært mye rot ang bilforsikringene. Ringer, får ikke svar. Dem ringer ikke tilbake, som dem lovde.
Hei Leo, kan det er være at du er kunde hos en av distributørene våre, og blir rutet dit i stedet for til skadeavdelingen? Hvis det gjelder en skade kan du sende henvendelse direkte til [email protected], hvis det er kjøp eller endring på forsikringer når du oss på [email protected]
Meget gode forsikringsrådgivere, gode løsninger og vilkår.
Hei Maria, det var en hyggelig tilbakemelding å få - takk!
Kjapp service ved endringer, god oppfølgning i ettertid. Blide og hyggelige folk, i tillegg er de prisgunstige.
Herlig, akkurat slik det skal være! Takk for fin tilbakemelding.
Bilen ble kondemnert. Etter en telefonsamtale med skadesenteret og saksgangen så mener jeg at jeg som kunde ble godt ivaretatt :)
Hei Håkon, håper det går bra med deg etter uhellet med bilen. Godt å høre at du ble godt ivaretatt hos oss. Takk for tilbakemeldingen!
Forsikringsprisene er de beste. Har ikke hatt behov for forsikringsutbetalinger.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Asbjørn. Vi skal stå på for å hjelpe deg også, om uhellet skulle være ute.