Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ok. Greit. Helt greit å være kunde. Får svar på det.
God erfaring ved de få skadene vi har hatt. God kundeservice.
Bra selskap, ryddig bra oversikt, veldig gode priser og super service! Anbefales!
Lett å få tak i og snakke med, har dog ikke hatt bruk forsikringene mine ved noen uhell/skader. Valgte å bytte da de satt opp prisen betraktelig når de egentlig burde gå ned når man går inn i nytt år med økt bonus.
Bonus er det bra. Prisene er for høye. Svært bra erfaring i det siste.
Lureri med prisene. Steg kraftig etter 1-2 år. uten skade....startet på 17 000 og endte på 30 000 etter 2 år. reiseforsikringen hjalp oss ikke på ferie i Frankrike. Ingen engelsktalende leger å referere til gjennom anbefalingene fra Gjensidige. sa opp livsforsikringene uten samtykke. -Da YS avtalen gikk ut kansellerte de livsforsikringene istedenfor å tegne uten Ys avtale.
Kundeservice er hele problemet med Gjensidige. De hjelper deg ikke på telefon og følger ikke opp det de sier der. Forsøker man skriftlig er eneste responsen man får den automatiske mailen. Etter flere forsøk på telefon og mail ble det å bytte. Anbefaler alle å styre unna.
Her blir man ikke lurt. De opptrer ryddige og ærlige. Flott kundebehandling som hjelper deg med en gang.
Kundebehandler hos inntektsforsikring brukte alt for lang tid. Ble lovet at forsikringen gjaldt når jeg ringte noen måneder for jeg ble permittert. Når jeg ble permittert, fikk jeg ingen utbetaling.
Meget bra håndtering av saken min, rask oppgjør uten noen form knirk og knark. Anbefales. Eneste er egenandel 2000kr på ruteskift. Kunne vært litt mindre som 1000kr.
Alt er bra.. Lokalt kontor.. Kjekke folk... Gode priser... God service.. Penger tilbake er overskudd.. I år får vi att 14% av premie som er innbetalt.
Det meste er bra bortsett fra prisen. Det er for stor forskjell til andre. Så lite en bruker forsikring og samtidig ser på hva en betaler så er det snakk om en del penger.
På reise ble jeg frastjålet min jakke. I jakken var det nøkler til min leilighet som da også ble stjålet. I skadeoppgjøret fikk jeg en redusert dekning av nypris for jakken siden den var noen år gammel, i og for seg ok. Men konsekvensen av at jeg måtte få hjelp av en låsesmed til å bryte opp husdøren og bytte lås var over 4000 kroner og det ble ikke dekket i det hele tatt. Hverken reiseforsikring eller innboforsikring dekker dette i min situasjon. Det som er uforståelig er at de opplyser at de ville ha dekket dette hvis jeg hadde hatt ID liggende i jakken som ble frastjålet ettersom tyven da kunne finne ut hvor jeg bor slik at låsbyttet da ville være nødvendig.
Blitt for dyre. Og har ikke noe og klage på, de ordner opp.
Frontrute bytte burde være uten egenandel når du har oppnåd en høy bonus. Ellers helt grei.
Alltid gode priser og rask hjelp :) Hyggelig kundeservice.