Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er for for det meste fornøyd med Gjensidige. Kommer ikke på noe spesiellt jeg kan trekke på.
Forsikring er en bruksvare. Best til sjekk pris.
Hadde gjensidige i mange år, var rimeligste selskapet i begynnelsen, men etter 4 år ringte annet forsikringsselskap å jeg fikk hallvert prisen. Ellers godt fornøyd med gjensidige foruten om prisen da..
Hva jeg synes om gjensidig er at det er et selskap som driver ok, men det er enkeltpersoner som ikke forstår hva de jobber med.
Ikke fornøyd med oppfølging og kundeservice. Vanskelig å komme til en fast kundeservice.
Kunne vært lavere pris. Og burde vært mulig å få topp bonus på alle bilene man eier.
Greie priser, men har hatt store problemer med å komme i kontakt med kundeservice.
God veiledning, og enkel å få hjelp når det trengs.
Kundeutbytte er bra, men gir seg vel et solid påslag på prisen..
Bra med utbytte utbetaling til kundene sine. Litt dyr kasko på bil.
I dyreste laget å være forsikret der når man har ingen skadeuhell fra før, og høy bonus.
Egen kontaktperson som virkelig hjelper deg. Det er bra.
Ved første skadesak (gravid påkjørt samboer), var det helt håpløst å få fullstendig dekt knust telefon. Utrolig dårlig førsteinntrykk.
Alt er veldig bra og enkelt, Trenger ikke å henvende seg unødig hvis man lurer på noe.
Prisen er helt latterlig. Helt vilt at man skal betale over 10 000 kr i året for forsikring, når man får det til halve prisen andre steder. Prisen var ikke så høy før, fikk bare brev i posten om at prisen var gått opp..
De deler ut kundeutbytte og har gode priser på mine forsikringer.