Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved første skadesak (gravid påkjørt samboer), var det helt håpløst å få fullstendig dekt knust telefon. Utrolig dårlig førsteinntrykk.
Alt er veldig bra og enkelt, Trenger ikke å henvende seg unødig hvis man lurer på noe.
Prisen er helt latterlig. Helt vilt at man skal betale over 10 000 kr i året for forsikring, når man får det til halve prisen andre steder. Prisen var ikke så høy før, fikk bare brev i posten om at prisen var gått opp..
De deler ut kundeutbytte og har gode priser på mine forsikringer.
Ved en feil har noen andre betalt min forsikring i nesten et år, og enda jeg har prøvd flere ganger å forklare dette til operatørene via telefon, har de hver gang kommet frem til at alt er i orden med betalingen. Nå etter 7 måneder tar de kontakt, ettersom vedkommende som har betalt min forsikring har oppdaget dette. Dette er en feil som har skjedd enten pga selskapet eller vedkommende som har betalt min forsikring, men likevel er det jeg som skal tilbakebetale? Enda jeg har meldt i fra om det uten å bli hørt? Så nå mener gjensidige at jeg skal betale dobbelt opp med bilforsikring for en feil de begikk. Her burde de ha lagt seg flate og fikset opp i problemet, 13-14 tusen kroner for et stort selskap er ikke det samme som for en student med allerede for mange regninger.
Alt bra, hyggelige kundekonsulenter og er effektive. Veldig god erfaring. Burde ta kontakt en gang pr. år for å gjennomgå forsikringene. Er ikke sikker på at prisen er rett.
Slåss om pris hvert år, det er lønsommt å ta en ringe runde.