Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjøpte tilleggsforsikring reise kr 10252,- og betalte omgående! Gjensidige glemte dette og sendte kravet til inkasso! Dette ble oppklart med engang! Imidlertid fikk jeg en skade på øye og måtte konsultere lege på ferie stedet i alt nok kr 650,- denne regningen ville ikke Gjensidige betale og resultat var at jeg selv betalte denne i etterkant da regningen ble ettersendt meg etter hjemkomst! Tok kontakt med Gjensidige for å få en forklaring og fikk fortalt at tilleggsforsikringen ikke var notert og at det var billigere for meg og betale denne regn på kr 650,- ??? Ble senere oppringt og hvor det ble fortalt at dere allikevel ville dekke kr 650,- da forsikringen allikevel etter at dette ble notert var betalt til rett tid! For meg virket dette meget rotete og useriøst Jeg kommenterte til vedkommende som ringte meg opp at jeg var glad for at det ikke var større syk/eller skade som jeg hadde hatt, men ble da forklart at dette ville Gensidige selvfølgelig ordnet opp med??? Jeg er derfor noe skeptisk til Gensidige Forsikring!
Hadde en skade og alt gikk veldig behagelig for seg. Har sjekket pris med mange selskaper og gjensidige kommer alltid best ut.
Generelt grei forsikring. Vurderer å bytte til litt rimiligere.
God kundeservice og liker godt kundeutbytte en gang i året. 😊
Begynner snart å lure på om gjensidige overhode vet hva de driver med? Har gått over til annet selskap for snart 2 uker siden. De skjønner ikke at de har fått oppsigelse. For å sjekke gikk jeg inn på mine sider, fremdeles står huset oppført mens bil og innbo var fjernet. Er det noen som tror de er rett navle? Tror neppe det nytter og ha uerfarne ansatte på kundesenteret. Kommer "aldri" tilbake til gjensidige som kunde om det er det siste selskapet igjen.
Bra i begynnelsen, fikk vannskade, det ble masse problem, veldig dårlig service, aldri mer kunde hos dem.
Dem har alltid god service. Og dem har alltid vært best på pris.
Når du kjøper egen bil for første gang når du er 53 år og har kjørt uten skader/ ulykker siden siden du var 18 - dog mesteparten av tiden i ektefelles bil, da er det ikke greit at bli tilbudt 20% bonus når ekteskapet ryker og du trenger egen bil.
Har vært kunde i mange år og vært fornøyd. Liker ikke utbytte på forsikring. Først betaler jeg premien av penger som er inntektsbeskattet, så får jeg et tilsynelatende bra utbytte som jeg igjen må beskatte. Sett heller ned premien direkte, og slutt med hele utbytte.
Ikke noe negativt så langt. God pris på forsikringen.
Følger godt opp, litt dyr på båtforsikring...
Gjensidige Erfaringer bilforsikring. Utrolig lang saksbehandlingstid. Fabrikkerer egne opplysninger når det ikke finnes informasjon som er til skade for kunden. Det som er bra? Avdelingsleder tar tak og ordner raskt opp når jeg lover å ta saken til rettsapparatet. (Etter fire måneder) Ellers er det ingen ting som er bra, en stjerne i anmeldelsen er en for mye.
Vært veldig greit å forholde seg til, vært behjelpelige i de sakene jeg/vi har hatt.
De er veldig flink på service å ordner opp sånn at alt blir bra. Jeg er topp fornøyd med Gjensidige.
Har stort sett greie priser, det virkes som dyktige folk på kundesenteret. Har aldri hatt behov for og bruke forsikringen så vet ikke hvordan dei er da.
Skadebehandling var ikke i mine øyne bra. Koster for mye å forsikre.