Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mindre kundevennlig med årene....etter at alt ble nettbasert Tregere behandling Kunne vært rimeligere
Konkurransedyktige priser og god oppfølging. Ryddige og raske oppgjør de få gangene jeg har hatt skader under mitt mangeårige kundeforhold.
Et godt og seriøst selskap- Er blitt et forholdsvis dyrt selskap å bruke. Har hatt 2 små hendelser de siste åra og det har aldri vært noe problemer med oppgjør.
God service. Et selskap som setter pris på skadefritt kjøring, og som gir de unge fordeler. Meget fornøyd
god erfaring med selskapet, alltid god service og får svar og hjelp på spørsmål
Ukompliserte oppgjør ved skade pg god kundeservice
Det var gode og tilgjenglig.men det ble feil på grunne av meg jeg glemte å aktivere bank avtale giro.
Elendig kundeservice, dyre priser og rett og slett dårlig opplevelse av hele bedriften
De er ikke alltid billigste på markedet, men er veldig fornøyd med kundereisen siste årene. Anbefaler å inkludere selskapet i årlig prissjekk eller når man orienterer seg om pris. Her blir man tatt vare på om en betaler for det.
Å forsikre hund er både dyrt og dårlig i Gjensidige.
Veldig enkelt den einegongen eg hadde skadde for 5 år sia, men føle dei e vel dye. Hvertfall på mine bilar. Men bortsett frå det nøgd med Gjensidige.
Dyre, vi er forsiktige, aldri benyttet noen forsikringer, god kunde
Meget god pris, god service og veldig god dekning.
Litt vel dyrt, kunne senket årspris med 5000 i året
Veldig bra på kundebehandling, Strekker seg langt for å hjelpe kunden. Raske på oppgjør ved skade,gode priser og ett meget seriøst og godt forsikringsselskap. Anbefales.
Veldig lett tilgjengelig når du skal kjøpe forsikringer! Skal du benytte forsikringen ved skade er de umulig å få kontakt med. Er du så uheldig og ha dobbel forsikring med dårligere vilkår ett annet sted, så fraskriver dem seg alt ansvar og gjør alt for å ikke ta ansvar. All kommunikasjon gjennom appen og du får ikke snakke med noen. Sender du inn en melding går det noen dager før den står som lest. Du er heldig om du får svar. Dette er forsikring selskapet fra helv***e. En forsikring som er dyr "gode vilkår " men helt unødvendig og betale for, for hjelp får du ikke. Gjensidige er gjenstridige, og elendig service og kunde vennlig om du trenger bistand. Styr unna og velg for all del ett annet selskap!