Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
enkelt og greit oppgjør da vi hadde skade, men fikk ikke snakke med noen. derfor usikker på om vi gjorde alt rett.
De gjør det de blir bedt om. Ikke noe ekstra kundeservice og ikke noe problemer heller.
som sammarbeids partner med NAF henger det ikke på greip at min forsikring på bil er doblet i løpet av to år
Et selskap med god kundeservice og prisene ser bra ut. Undersøker nå om prisene i andre selskap matcher Gjensidige. Ikke vært problem ved skadeoppgjør.
Hadde nokre vesentlege manglar i forrige forsikring av innbo, mangla skadedyrforsikring dom vi ville ha i utleigehytter. Valgte å bytte til anna selskap som hadde dette og ville ha fellesforsikring.
Jeg liker selskapet, men nå har de økt prisen på boligforsikringen i den grad at det ender med "skilsmisse" etter mange år som kunde. De har priser som ligger 120 % over konkurrentene. Hadde en liten brekkasje i 2011 på et avløpsrør fra toalettet, ellers ingen belastning av forsikringen.
Meldte skade på reiseforsikring, penger på konto dagen etterpå.
Som andre forsikringsselskap - legger på prisen kraftig etter ett år som kunde. Man må forhandle på nytt hvert år
God rabatt for unge, ok kundeservice (de kan være litt vanskelige å snakke med og komme i kontakt med. Sær åpningstider på 10-14 for skadeavdeligen), fikk ikke lov til å bruke forsikringen for å kvitte meg en bil etter en skade som ville vært dekket av forsikringen. Altså benytte bergningsbil for 500kr istedenfor å reparere den. Det ville vært billigere for begge parter....
Rask avgjørelese på skade forsikring , men prisen er litt høy
God kundeservice, men litt for dyre for min smak..
proffesjonelle ,men litt uklare betingelser.Pris som er oppgitt stemmer ikke med det som blir fakturert..ikke mye,men .........
Har ikke annen omtale enn at prisøkningen for nese forfall er ekstremt høy. Jeg har ikke ellers noe erfaring da jeg ikke har hatt noe erstatningskrav.
Absolutely terrible service. It takes them 11 days to reply and when they do, the emails and the tone is very rude. Better have no customer care than try to go through that. After 11 days of waiting I went with a competitor, which costed 70% more. Yet, no regrets, do not recommend anybody to use their service.
Veldig tilfreds, men unntak av pris på forsikring av 1 bil. Vurderer å forsikre den i annet selskap
Bra Pris og kundeforhold, ingen problemer ved naturskade etter Nina som ble oppdaget sent