Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt utrolig dårlig behandling og ansvarsfraskrivelse.Fikk en skade i vaskehallen og så mener dere at ikke dere skal dekke hele skaden??
Ryddig opplegg med app, grei pris siden jeg er NAF-medlem. Hyggelig kundeservice
Greie oppgjør ved skader i bolig og på bil, og medlemsbonus. Er Tekna-medlem som gir gunstige rabatter.
Greie å ha med å gjøre, du blir tatt alvorlig og er greie i oppgjør
De bruker kort tid på å svare ved salg av forsikring. Javel. Men ved klagesaker så tar det minimum 24t å få svar via deres egen nettside. MINIMUM. Når du får svar så får du ikke vite alt du trenger i den videre prosessen. Da må du purre og vente. Slik går ukene, og månedene mens skaden består. Hva er da vitsen med forsikring hvis man ikke får ordnet opp i ting? Hvorfor må man purre på svar og vente så lenge før man får minste hjelp her? Hva er vitsen å bruke et selskap som har fokus på salg, ikke å hjelpe eksisterende kunder? OGså kommer det nok en kommentar her på bytt.no.. fra selskapet om at denne kunden tar helt feil og at verden ser helt annerledes ut. Og så slenger de sikkert ut med et telefonnr. eller epost eller begge deler som skal magisk påstå noe annet...uten bevis. Dere som leser for da tolke ting selv, men dere er herved advart om at hvis dere kjøper noe fra dette selskapet, så kan en relativt normal skadesak ta laaangt tid.
Prisen har steget mye, noe som gjør at man må shoppe litt rundt.
Dårlig kontakt med kundekontakt. er alltid opptatt og vanskelig å få tak i.
Leverte inn mobil for reperasjon på forsikring(skjermbytte gjennom innbo pluss). Har teke totalt 5 veker til no, fortsatt ikkje fått igjen mobilen. Får ingen estimert dato på når eg kan forvente denne tilbake heller. Kjem til å bytte selskap pga. dette, håplaust. Har teke kontakt med både Elcare og Gjensidige, Gjensidige skylder glatt på Elcare og seier dette har dei ingenting med.
Hyggelige og effektive medarbeidere. Hurtig oppgjør.
Anbefaler ikke Gjensidige Forsikring til noen. Oppstår det skade er de ikke flinke med og håndtere sånne saker. Har ventet på snart 1 år på at tak skaden skulle repareres dette har enda ikke skjedd. Forsikring selskapet venter fra byggefirmaet til de sender pris overslag nå har jeg ventet med det i ca 1 år!
Rask kundebehandling, gode priser. virker som seriøse
God service og rask skadeoppgjør, - er dyr forsikring, fordel får utbetalt bones hvert år,
God dialog og oppfølging fra kundekontakt. De beste prisene i markedet oppnår jeg i Gjensidige. Spesielt når man også tar hensyn til utbytte.
Tusen hjertelig takk for hilsen i forbindelse med mitt bilkjøp. Men vi er tre parter som er forsikret i Gjensidige, to sønner og vi to. Alle tre har Mitsubishi outlander, alle tre er i Gjensidige og Nordea. Mitsubishi representerer Kjærlighet, Gjensidige representerer Tro Nordea representerer Håp. Alle tre representerer sikkerhet og seriøsitet Alt for sikkerhet skyld, for den Norske befolkningen.
Bra, men drit lei trykk 2,trykk 3 osv og noen ganger lang ventetid.
Absolutt alt i Gjensidige står og faller på telefonsamtalen. Den urgamle metoden. Selv når ting kan initieres digitalt, står rotete, usammenhengende og uforståelige samtaler i sentrum. For guds skyld, der på sparket, må du ikke misforstå et eneste ord, og stakkars deg om du glemmer noe (helst ha elefanthukommelse), eller hvis du foran deg mangler informasjon som du må løpe og hente, eller som du derfor må utsette til nok en telefonsamtale, i nok en telefonkø, og som jeg har opplevd flere ganger, ikke mulig å få kontakt overhode. Dette er hele konseptet. Telefonen fra det 18. århundre. Ingen andre kontakt-muligheter. Ingen backup. Ingen e-postadresse. Ingen chat. Ingen interne postmeldinger som man har i nettbanken. Gjensidige ønsker opplagt å ha minst mulige med deg som kunde å gjøre, at du aller helst gir opp. Og det har jeg gjort. I mine øyne, Gjensidige: absolutt og uten tvil verdens verste.