Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Gjensidige Forsikring
3.1
2 469 verifiserte omtaler

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
2 469 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
#12
Middels
Gjensidige Forsikring er rangert
#12 av 21 skadeforsikringer
65%
Bra
65% anbefaler Gjensidige Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 2 469 omtaler om Gjensidige Forsikring

FILTRER OMTALER
912
616
333
204
404
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Utrolig dårlig håndtert av saksbehandler.

Omtale av  Bjørn S. J

Helt utrolig dårlig behandling og ansvarsfraskrivelse.Fikk en skade i vaskehallen og så mener dere at ikke dere skal dekke hele skaden??

ryddig og greit

Omtale av  Lasse S

Ryddig opplegg med app, grei pris siden jeg er NAF-medlem. Hyggelig kundeservice

Meget godt fornøyd etter 50 år som kunde.

Omtale av  Asgeir G

Greie oppgjør ved skader i bolig og på bil, og medlemsbonus. Er Tekna-medlem som gir gunstige rabatter.

Ok selskap

Omtale av  Svein

Greie å ha med å gjøre, du blir tatt alvorlig og er greie i oppgjør

Tregere og tregere kundeservice?

Omtale av  Op

De bruker kort tid på å svare ved salg av forsikring. Javel. Men ved klagesaker så tar det minimum 24t å få svar via deres egen nettside. MINIMUM. Når du får svar så får du ikke vite alt du trenger i den videre prosessen. Da må du purre og vente. Slik går ukene, og månedene mens skaden består. Hva er da vitsen med forsikring hvis man ikke får ordnet opp i ting? Hvorfor må man purre på svar og vente så lenge før man får minste hjelp her? Hva er vitsen å bruke et selskap som har fokus på salg, ikke å hjelpe eksisterende kunder? OGså kommer det nok en kommentar her på bytt.no.. fra selskapet om at denne kunden tar helt feil og at verden ser helt annerledes ut. Og så slenger de sikkert ut med et telefonnr. eller epost eller begge deler som skal magisk påstå noe annet...uten bevis. Dere som leser for da tolke ting selv, men dere er herved advart om at hvis dere kjøper noe fra dette selskapet, så kan en relativt normal skadesak ta laaangt tid.

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

OK og raske oppgjør.

Omtale av  Stein N

Prisen har steget mye, noe som gjør at man må shoppe litt rundt.

Dårlig kundekontakt.

Omtale av  Tommy

Dårlig kontakt med kundekontakt. er alltid opptatt og vanskelig å få tak i.

Elendig service

Omtale av  Ruben

Leverte inn mobil for reperasjon på forsikring(skjermbytte gjennom innbo pluss). Har teke totalt 5 veker til no, fortsatt ikkje fått igjen mobilen. Får ingen estimert dato på når eg kan forvente denne tilbake heller. Kjem til å bytte selskap pga. dette, håplaust. Har teke kontakt med både Elcare og Gjensidige, Gjensidige skylder glatt på Elcare og seier dette har dei ingenting med.

Gjensidige et solid og effektivt selskap

Omtale av  Lasse

Hyggelige og effektive medarbeidere. Hurtig oppgjør.

Ikke fått reparert skaden på snart 1 år

Omtale av  Alma

Anbefaler ikke Gjensidige Forsikring til noen. Oppstår det skade er de ikke flinke med og håndtere sånne saker. Har ventet på snart 1 år på at tak skaden skulle repareres dette har enda ikke skjedd. Forsikring selskapet venter fra byggefirmaet til de sender pris overslag nå har jeg ventet med det i ca 1 år!

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Solid selskap

Omtale av  Torfinn S. Ø

Rask kundebehandling, gode priser. virker som seriøse

meget fornøyd

Omtale av  Edgar A

God service og rask skadeoppgjør, - er dyr forsikring, fordel får utbetalt bones hvert år,

Kundetilfredshet

Omtale av  Stein E

God dialog og oppfølging fra kundekontakt. De beste prisene i markedet oppnår jeg i Gjensidige. Spesielt når man også tar hensyn til utbytte.

Sikkerhet.

Omtale av  Svein E. S

Tusen hjertelig takk for hilsen i forbindelse med mitt bilkjøp. Men vi er tre parter som er forsikret i Gjensidige, to sønner og vi to. Alle tre har Mitsubishi outlander, alle tre er i Gjensidige og Nordea. Mitsubishi representerer Kjærlighet, Gjensidige representerer Tro Nordea representerer Håp. Alle tre representerer sikkerhet og seriøsitet Alt for sikkerhet skyld, for den Norske befolkningen.

Generelt bra.

Omtale av  Thor H

Bra, men drit lei trykk 2,trykk 3 osv og noen ganger lang ventetid.

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Gjensidige velger bevisst muntlig rot istedenfor etterrettelig kommunikasjon.

Omtale av  Eb

Absolutt alt i Gjensidige står og faller på telefonsamtalen. Den urgamle metoden. Selv når ting kan initieres digitalt, står rotete, usammenhengende og uforståelige samtaler i sentrum. For guds skyld, der på sparket, må du ikke misforstå et eneste ord, og stakkars deg om du glemmer noe (helst ha elefanthukommelse), eller hvis du foran deg mangler informasjon som du må løpe og hente, eller som du derfor må utsette til nok en telefonsamtale, i nok en telefonkø, og som jeg har opplevd flere ganger, ikke mulig å få kontakt overhode. Dette er hele konseptet. Telefonen fra det 18. århundre. Ingen andre kontakt-muligheter. Ingen backup. Ingen e-postadresse. Ingen chat. Ingen interne postmeldinger som man har i nettbanken. Gjensidige ønsker opplagt å ha minst mulige med deg som kunde å gjøre, at du aller helst gir opp. Og det har jeg gjort. I mine øyne, Gjensidige: absolutt og uten tvil verdens verste.

Gjensidige Forsikring

Har tilegnet profilen
Gjensidige Forsikring deltar på Bytt.no

Gjensidige Forsikring har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Gjensidige Forsikring besvarer ikke omtaler

Gjensidige Forsikring har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Gjensidige Forsikring henter ikke inn tilbakemeldinger

Gjensidige Forsikring benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR