Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask enkel og konkret saksbehandling, ikke noe plunder eller overraskelser...
Bra med kundeutbytte, men håndtering av årsavgift irriterer.
Legger på pris med 30% etter et år, fordi jeg kjøpte via forhandler?
Har ingen negative opplevelser, men det er Sundt å sjekke priser av å til med forskjellige selskap..
Utmerket kundeservice, men har priset seg ut på bilforsikring og hytteforsikring.
Jeg har pr. Nå ikke opplevd noe negativt med Gjensidige som selskap. De sakene vi har hatt, har blitt løst på en ordentlig måte. Skal jeg skifte selskap, ja så skal det være mye billigere, og kunne levere den samme utmerkede service.
Synes det er stressende at en hele tiden må innhente nye tilbud. Har de kommet med et OK tilbud ett år, skulle en stole på at de er bra neste år også.
Lite kundevennlig. Dyr forsikring. På regninger fremkommer annet beløp enn avtalt pr telefon - det medfører ekstra bryderi og er lite forutsigbart.
Jeg synes det er et dyrt selskap. Lang ventid på telfonen.
Bra selskap med gode rutiner. Synes noen typer forsikringer har gått litt mye opp.
Stor grad av tillit og etteretlighet. Punktlig og pålitelig. Dyrt.
Selskapet har bra vilkår og trivelige ansatte. Nettsiden er oversiktlig. Skuffet over behandlingstiden ved siste skade. Skade i mai, og fikk utbetalt oppgjøret i august/september.
Service er knall 😃 Aldri noe problem med å få raske svar på henvendelser.
God service, men passer desverre dårlig for unge bilsjåfører med tanke på priser på forsikring. Får det omtrent billigere alle andre steder.
Gjensidige ordnet opp i rot som de selv har laget. Hvis jeg ikke fulgte med så hadde jeg måttet betale mer enn det jeg egentlig skulle. Fikk ny person å forholde meg til så ble det straks mye bedre. Middels pris i forhold til andre selskap.