Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har god kundeservice og de løser de problemer der oppstår
Gjensidige Forsikring har tilfresstillet min forsikringsbehov i mange år. Sammenlignet med andre selskaper, har de kommet opp med gode tilbud. De har i alle år vært best. Har hatt noen få skadeoppgjør. og disse har blitt oppgjort av selskapet på en utmerket , tilfredsstillende måte.
Har hatt 2 skade saker som har løst seg enkelt og greit. Veldig god service og dei har kundeutbytte som betales ut årlig
Har gjennom årene hatt både bilskade, reise erstatning, og skadedyr. Alle 3 tilfeller ble håndterte raskt og uten noe som helst problemer med oppgjør. Sjekker bytte muligheter kun for å se om det er vesentlige prisforskjell med andre store selskaper.
Enkelt, kan forbedre kundeservice, noe treg på tilbakemeldinger. Oppgjør og formidling av tjenester er ok i forbindelse med skade.
Kan ikke fatte at det skal koste over 30000 i året å forsikre en bil som er 6 år gammel og koster under 300 000. Er jo over 10% av bilens verdi hvert år i forsikring. Øvrige bilforsikringer jeg har i selskapet er jeg tilfreds med.
Det har alltid hvert enkelt å få ordnet opp ved skade oppgjør og Enkel og grei tilbake meldinger.