Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har gjennom årene hatt både bilskade, reise erstatning, og skadedyr. Alle 3 tilfeller ble håndterte raskt og uten noe som helst problemer med oppgjør. Sjekker bytte muligheter kun for å se om det er vesentlige prisforskjell med andre store selskaper.
Enkelt, kan forbedre kundeservice, noe treg på tilbakemeldinger. Oppgjør og formidling av tjenester er ok i forbindelse med skade.
Kan ikke fatte at det skal koste over 30000 i året å forsikre en bil som er 6 år gammel og koster under 300 000. Er jo over 10% av bilens verdi hvert år i forsikring. Øvrige bilforsikringer jeg har i selskapet er jeg tilfreds med.
Det har alltid hvert enkelt å få ordnet opp ved skade oppgjør og Enkel og grei tilbake meldinger.
Billig. Hjelpsomme ,raskt oppgjør. Har lang erfaring med gjensidige
Gjensidige er verre enn Trump. Det er min mening med en erfaring fra 1991. Svindlere vil jeg aldri vil betale en krone til. Jeg var heldig som overlevde et biluhell på Kråkmofjellet i 1991. Uheldig var jeg i at det bedritne selskapet Gjensidige hadde forsikringen. 30k fikk jeg i skamtilbud for et ødelagt liv. Ikke en eneste krone har jeg fått. Sky Gjensidige er mitt råd.
Bra kundeservice og alt er på plass. Men, etter hvert som gjenstanden blir eldre og mindre hvert, så øker premien. Ulogisk!! Dette burde flere forsikringstakere sette krav til... liten verdi, liten premie....