Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det meste er bra, men litt vanskelig å komme gjennom på telefon. Ringte daglig i over ei uke uten å få kontakt og de ringe heller ikke opp etter at jeg var innom kundesenter og de la beskjed til skadeavdeling. Men når vi kom så langt som til takst og oppgjør var det bra.
Dårlig kundebehandling og mye tull med fakturaer!!
Prisen er høyt, derfor ønsker jeg å bytte gjensidig forsikring
Dårlig på kundeservice. Venter i en time, og når man har kommet fram, så har de dårlige rutiner på hva som er lovet/ sagt i tidligere samtaler. Og ang den bonusen man får... Den har man betalt inn mange ganger, sammenlignet med forsikringspremiene i andre selskaper. Har hatt ett oppgjør, som gikk tålig bra. Tapte endel penger da bilen ble kondemnert på tross av få skader, men for dyr å reparere da panoramavinduet i taket hadde sprukket, og vurdert som mye mindre verd enn det den var i henhold til prisklasse ved evt salg. Oppgjøret gikk ganske raskt.
Hører mange sier gjensidige er dyrt, og kaller de gjenstridige osv men det er ikke min erfaring, er rett og slett ingen utenom mindre seriøse selskaper som har kunnet nærme seg prisen hos gjensidige, og da har kundeutbytte kommet i tillegg! :) de få gangene jeg har hatt behov for selskapet har det ikke vært noen problemer :)
De vil alltid prøve å komme seg fra en erstatning/bistand sak. Du blir tilskrevet som om du er en svindler til det motsatte er bevist. De vil også ha en del av kaka hvis f.eks advokathjelpen førte fram og du fikk noen kroner i erstatning for saken, selv om det bare ble delseier. De har så mye med liten skrift - at de kommer seg fra det meste. Må uansett ordne opp selv, og da kan man likegjerne la være å betale forsikring!!
Kundeutbytte er bra, gode avtaler, diskutable priser.