Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har store faste utgifter på bikkja, gjensidige dekket alt.
Hadde en vannskade der de drøyde ut tiden maksimalt, prøvde å lure oss ved å gi tvungen kontantoppgjør som lå langt under hva skaden ville kostet oss. Endte med at en ekstern takstmann la frem faktiske kostnader og fikk presset igjennom en litt mer reell sum. Mye diskusjoner og dårlig kundebehandling..
En bil krasjet i huset vårt. Først brukte Gjensidige et halvår på å gjøre ingenting med skadene, deretter brukte jeg et halvår på å krangle med dem om at skadene på huset faktisk var påført av bilkrasjet. Jeg ble gjennomgående elendig behandlet av kundebehandler. Min verste kundeopplevelse noen gang.
Ga meg en veldig god pris muntlig, men holdt ikke det de lovet, og prisen på min bil kom først ut med 6000 kr mer enn lovet. Etter diskusjon fra meg så endte det med ca 3000 mer enn lovet.
Ekstremt dårlig på kundeservice og response. Fikk bare beskjed at "du kan ringe til andre selskaper, om du vil"... Altså! Har ikke erfaring med skadehåndtering, men det frister ikke heller.
Kjørt skadefritt og har kjørt mye for alderen, har 40% i bonus og koster fremdeles over 9000 bare for delkasko på min 2011 modell volkswagen. Synes dette er svært dyrt med at dette er en bil omtrent uten hestekrefter og er blitt relativt gammel nå.
Har aldri tid når jeg ringer.Er opptatt skal ringe tilbake,men det skjer ikke.