Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En bil krasjet i huset vårt. Først brukte Gjensidige et halvår på å gjøre ingenting med skadene, deretter brukte jeg et halvår på å krangle med dem om at skadene på huset faktisk var påført av bilkrasjet. Jeg ble gjennomgående elendig behandlet av kundebehandler. Min verste kundeopplevelse noen gang.
Ga meg en veldig god pris muntlig, men holdt ikke det de lovet, og prisen på min bil kom først ut med 6000 kr mer enn lovet. Etter diskusjon fra meg så endte det med ca 3000 mer enn lovet.
Ekstremt dårlig på kundeservice og response. Fikk bare beskjed at "du kan ringe til andre selskaper, om du vil"... Altså! Har ikke erfaring med skadehåndtering, men det frister ikke heller.
Kjørt skadefritt og har kjørt mye for alderen, har 40% i bonus og koster fremdeles over 9000 bare for delkasko på min 2011 modell volkswagen. Synes dette er svært dyrt med at dette er en bil omtrent uten hestekrefter og er blitt relativt gammel nå.
Har aldri tid når jeg ringer.Er opptatt skal ringe tilbake,men det skjer ikke.
Får ikke kontakt med kundeservice på telefon bare salgsavdeling ikke skadeavdeling . Får en rekke beskjeder trykk ditt og datt og til slutt blir du henvist til en side på nett
Hatt flere skadeoppgjør hos Gjensidige uten noe krangling eller noe. Ordentlig greie å ha med å gjøre, enkelt å fylle inn på nett, går raskt også! Kundeservicen er kjempebra og de var greie med å avslutte en reiseforsikring halvveis i året selv under bindingstid fordi jeg hadde fått en annen i et annet selskap.