Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige overtok for mange år siden selskapet Tennant som vi hadde en rimelig og god boligforsikring i. Etter dette har prisene blitt doblet og betalingsbetingelsene mer og mer ugunstig uten at vi har blitt forespurt eller varslet om endringer. Grådighet eller inneffektivitet og byråkrati i større organisasjoner er kanskje grunnen men synd at vi som forbrukere skal belastes for vekstsjuken til de store selskapene. Man skulle jo tro at rasjonalisering og også honorering av gode kunder over mange år med 0 belastning på forsikringen skulle gi grunnlag for redusering av forsikringspremie og ivertfall ikke massive økninger. Vi er nå på utkikk etter en annen leverandør og sier opp vårt mangeårige dels ufrivillige forhold med Gjensidige.
Jeg er fornøyd med gjensidige di årene vi har brukt dem.....
Meget bra pris og bonus, har fått grei og korrekt hjelp.
God service, og veldig raske i skadeoppgjør. Anbefales!
Vanskelig å svare på. Har kun hatt bruk for hjelp 1 gang på mange år. Bil skade. Grei håndtering.
Alt er stort sett bra, men føler vi betaler mer forsikring enn andre gjør. Da tar jeg forbehold i at de har omtrent samme eiendoms masse som vi.
Jeg har inntrykk av at Gjensidige er dyrt i forhold til andre forsikringsselskap. Jeg liker heller ikke at det koster penger å ringe til saksbehandlere.