Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vanskelig og få kontakt pr. telefon. Skulle ha pris på forsikring på veteran moped.
Trodde faktisk på en kundebehandler , at denne skulle ha utvidet forsikring på hus og Hage viste seg at de snor seg unna
Enkle greie oppgjør. Aldri hatt noe problem med dette selskapet. Veldig bra hjemmeside.
for dyr har aldri hatt noen skade på bilen derfor ingen opplevelse
Jeg har bare positiv erfaring med Gjensidige og veldig bra med kundeutbytte.
Jeg vet ikke hvordan jeg skal uttrykke meg om dette selskapet, men det er ille.. ordentlig ille. Takstmenn er rett og slett sleipe, ufine og useriøse, til tross for fremlagt dokumentasjon vedrørende skade på bil - Med ytre påvirkninger noe kasko dekker, nekter de ansvar for reparasjon. Hevder de fått informasjon fra eget skade-verksted som er 100% sikker på sin sak, til tross for at de ikke engang har sett på bilen/skader. Når jeg vennligst ber om referanse/grunnlag fra verksted blir jeg oppringt av takstmann - han hevder da at alt er tatt muntlig, noe jeg synes er rart i slikt sammenheng. Under samtal ble takstmann hissigpropp/ufin med kommentarer som "jeg gidder ikke å se på denne saken mere" ol. Jeg ble helt satt ut av telefonsamtalen fra Gjensidige. Ordentlig dårlig selskap er det! Styr lang unna
Ved skade har jeg fått god hjelp og raskt. Oversiktlig vilkår God kunde oppfølging