Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Gjensidige Forsikring
3.1
2 469 verifiserte omtaler

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
2 469 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
#12
Middels
Gjensidige Forsikring er rangert
#12 av 21 skadeforsikringer
64%
Bra
64% anbefaler Gjensidige Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 2 469 omtaler om Gjensidige Forsikring

FILTRER OMTALER
912
616
333
204
404
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gjensidige Forsikring
Gjensidige Forsikring har 2 469 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bra selskap.

Omtale av  Solfrid

Jeg har bare positiv erfaring med Gjensidige og veldig bra med kundeutbytte.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Selskapet med falsk trygghet.

Omtale av  Robbin

Jeg vet ikke hvordan jeg skal uttrykke meg om dette selskapet, men det er ille.. ordentlig ille. Takstmenn er rett og slett sleipe, ufine og useriøse, til tross for fremlagt dokumentasjon vedrørende skade på bil - Med ytre påvirkninger noe kasko dekker, nekter de ansvar for reparasjon. Hevder de fått informasjon fra eget skade-verksted som er 100% sikker på sin sak, til tross for at de ikke engang har sett på bilen/skader. Når jeg vennligst ber om referanse/grunnlag fra verksted blir jeg oppringt av takstmann - han hevder da at alt er tatt muntlig, noe jeg synes er rart i slikt sammenheng. Under samtal ble takstmann hissigpropp/ufin med kommentarer som "jeg gidder ikke å se på denne saken mere" ol. Jeg ble helt satt ut av telefonsamtalen fra Gjensidige. Ordentlig dårlig selskap er det! Styr lang unna

Virker seriøst

Omtale av  Øivind

Ved skade har jeg fått god hjelp og raskt. Oversiktlig vilkår God kunde oppfølging

Fornøyd

Omtale av  Robin

Bra firma med bra avtaler, og flinke til å hjelpe til med det man lurer på

Vet ikke hvor jeg skal begynne

Omtale av  Tor I. B

Jeg må si jeg virkelig er glad for at jeg ikke er kunde i dette selskapet! Og det kommer jeg ALDRI til å bli heller!!! Jeg hadde ikke leiebil dekning hos mitt forsikringsselskap så derfor måtte jeg henvende meg til Gjensidige. Jeg hadde ikke skyld i skade. Men det har vært et mareritt uten LIKE å få hjelp fra Gjensidige! Saksbehandlingen tok nesten 4 uker selv om Gjensidige fikk de SAMME papirene fra meg som det Hertz hadde. Det går ikke an å få hjelp verken på telefon eller chat, siden Hertz er næring og jeg måtte kontakte næringsavdelingen. Den eneste kommunikasjonen de ønsket var på epost, Hvor svartiden er fra 1 - 2 dager. Jeg sitter fortsatt uten leiebil og får ikke svar på mine enkle spørsmål! Gjensidige eier ikke service, folka på kundesenteret er frekke og ufine og det virker som om de bevist trenere sakene for å slippe å gi meg leiebil dekning. Dere har sikkert skjøt det allerede, JEG ANBEFALER IKKE DETTE SELSKAPET! Så gjør meg en tjeneste styr unna!!

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Mangel på Primær kunderådgiver

Omtale av  Siss

Skrevet tidligere, meget skuffende, kunne ikke følt meg mer snytt. Skammelig. Totalt skam.

Styr unna. Gjensidiges skadebehandlere gjør absolutt alt for å komme unna erstatningsutbetaling

Omtale av  Kim

Gjensidige fungerer greit med små helt opplagte skader. Men overhodet ikke ved mer komplekse saker, hvor man selvfølgelig er mest avhengig av forsikring. Vær på vakt mot takstmenn utsendt av Gjensidige, selv om de kommer fra eksterne firma. Disse er overhodet ikke uavhengige, og går svært langt i å frikjenne forsikringsselskapet for erstatningsansvar - det samme gjelder Gjensidiges skadekonsulenter. Disse er åpenbart resultat av en bedriftskultur hvor uærlighet og oppkonstruering av faktagrunnlag i selskapets favør, er altoverskyggende. Det samme gjelder Gjensidiges kundeombud, som opptrer på eksakt samme vis. Ved flere anlegninger har jeg dokumentert - både skriftlig og muntlig - overstyring av "uavhengig" takstmanns konklusjon, av både kundekonsulent og kundeombud, i tillegg til oppkonstruerte fakta. Gjensidige selger seg inn billig til nye kunder, men det hjelper svært lite når de gjør alt for å unngå forsikringsutbetaling når skaden først skjer.

Gjensidige Forsikring har 2 469 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gjensidige Forsikring mener

Gjensidige Forsikring

Har tilegnet profilen
Gjensidige Forsikring deltar på Bytt.no

Gjensidige Forsikring har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Gjensidige Forsikring besvarer ikke omtaler

Gjensidige Forsikring har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Gjensidige Forsikring henter ikke inn tilbakemeldinger

Gjensidige Forsikring benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR