Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid behjelpelid å strekker kundeservicen veldig langt for å gi kundene sine det di fortjener av hjelp å ytw maks service
Gjensidige gir ikke tilbakebetaling for kortere kjørt kjørelengde enn avtalt og betalt for.
Enkelt å forholde seg til. Relativt greie priser. Solid aktør.
Service og hjelpsomhet = 0 Etter 40 års kundeforhold vil de ikke hjelpe med takst
Var skadelidende pga vannskade fra overetasjen. Dvs en 3. person som ikke bær utsettes for unødig belastning. Dette er snakk om borettslagsforsikring, kjøpt av styret. Men jeg mener min sak har avdekket manglende kultur, manglende prosesser, manglende grensesnitt for å på litt automatisk måte ivareta kunder, slapp saksbehandling av saken osv. som en -kunne- tenkes gjelder for hele selskapet. Måtte ha erstatningsbolig da leiligheten min ble ubeboelig. Jeg la ut penger for Airbnb. Fikk ikke pengene for markedsleie fra Gjensidige, selv etter flere purringer. Penger fra innbo, utover markedsleie, (fra Fremtind) kom etter to dager etter ryddig prosess. Her meldte jeg saken, fikk mail om hva de trengte av dokumentasjon, og fikk pengende med engang. Gjensidige hadde ikke utbetalt etter 6 uker. Kassen mi var tom. Jeg kunne ikke legge ut for mer pga tilfeldigheter. Men det er ikke riktig at jeg skal fungere som bank for Gjensidige, uansett. Enda jeg forklarte saken om at jeg ble uten leilighet, holdt de ikke det de lovet. Å holde muntlige avtaler er god kultur. Løftebrudd nr. 1 De lovet at en som kunne løse saken ringte meg dagen etter. Det var 1. linje ringte allik. Løftebrudd nr. 2 Etter 1 timer 22 min i telefonen ble jeg lovet å bli ringt opp dersom de trengte mer info. De skulle uansett ringe opp, selv når de hadde overført penger. De ringte ikke. Ingen eskaleringsrutine i prekære situasjoner Ingen respekt for at jeg var i en vanskelig situasjon. Leieforhold jeg var avhengig av å forlenge varte til lørdag. Ingen penger var overført fredag. Ingen ekstra hjelp eller eskaleringsrutine, enda jeg faktisk og bokstavelig ble satt på gaten. Jeg tror de mangler en del på prosess i dette selskapet. Styr unna. Du får ingen ekstra hjelp selv om du er skikkelig "i nød". Selskaper uten prosesser og rutiner og god kultur, som ikke tilpasser seg til å ha fleksibiliteten et moderne samfunn krever og som kan yte den servicen som står i vilkårene, bør dø ut. Styr unna. Håper dette har vært en informativ artikkel som kan påvirke ditt valg av forsikring.
God personlig service, gode priser via Tekna som ingen enda har klart å slå.
Gode kunderådgivere og bra service og bra priser på forsikring