Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundebehandling, rask saksbehandling og enkle oppgjør etter skade. Kundeutbytte.
Kun fakturaer med utrolig høye priser, etter min meining. Men jeg er jo tross alt 19, så det er forståelig at prisen er høy, men ikke at den er så høy. Man må passe på så man ikke plutselig blir dratt inn i en kontrakt
Rimelig untatt Tesla, god kundebehandling. Ihvertfall før skader - Oversiktlig og ikke minst kundeutbytte :-) Bytter bilforsikring hvis noen er billigere.
Har vert kunde i flere år hos gjensidige. Grunna feil på nettsiden fikk eg ikke forsikret bilen eg hadde kjøpt rett før helgen. Forsikringsselskapet såg at eg hadde forsøkt å opprette forsikring men at det ikke var aktivert. Endte med at eg måtte betale gebyr på over 600,- siden gjensidige ikke kunne endre oppstarten av forsikringen...
Kjøpte den beste reiseforsikringen de har å tilby, men den dekker tydeligvis ingen ting.
Jeg knust glassen koketoppen, fikk 1000 kr som erstatning. Må betale 15 000 selv nå for kjøpe nytt siden det er ikke reparer bart.
Ble kjørt bakfra og fikk skylda. Motpart hadde over 60 i 30 sone og jeg fikk skylda for at jeg bremset og stoppet opp. Man må vist ta ansvar for at andre kjører for fort. Aldri mer Gjensidige.