Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mistet MYE bonus ved en egenulykke selv om jeg har vært trofast kunde i alle årene etter mitt første bilkjøp for over 20 år siden uten en eneste ulykke før det fatale. Selv om ulykken er min skyld, burde jeg få noen fordeler for å være en trofast kunde. Vurderer sterkt å sjekke andre tilbud når jeg får den takken fra dere i Gjensidige.
Har et par forsikringsskader og det har gått greit bortsett en del problemer med å nå frem til saksbehandler i ferietiden. Da ble det mye surr. Ellers greie oppgjør Har i dag sittet og gått gjennom mine forsikringer bla min reiseforsikring. Har også brukt noe tid på sjekke med konkurrerende selskaper. Har da funnet noen eksempler som vist nedenfor; Europeiske dekker reiselengde inntil 60 dgr. Tryg Ekstra dekker reiselengde inntil 70 dgr Codan dekker reiselengde for Pluss inntil 120 dgr, ekstra inntil 60 dgr Frende dekker reiselengde inntil 65 dgr AIG dekker reiselengde inntil 60 dgr. Gjensidige dekker kun for 49 dgr. Det ser ut for at Gjensidige ikke følger med i tiden og forholder seg til det markedet tilbyr. De hevder at ferien er kun 5 uker og derfor mener de perioden for dekning er grei. Det tas ikke hensyn til at det er en gruppe mennesker som kan ferier lenger enn 5 uker og faller derfor utenfor på helårs reiseforsikring. Det er jo fristende å forsøke å nøste litt mere på de tilbud som finnes i markedet og se hva man få til på hele forsikrings porteføljen. Kan noen legge dette ut på Facebook for flere kommentarer?
I begynnelsen veldig behjelpelig gjennom årene, men ikke på senere tid.
Aldri hatt noe problemer, bare vært hjelpsomme. Hyggelige.
Er fornøyd med min forsikring, gode priser og bra kundehjelp.
Prisene begynner å bli høye. Vil gjerne sammenligne med andre selskap.
Gode kundebehandlere som hjelper deg raskt og effektivt. Jeg har fått rask og riktig utbetaling ved uhell. Liker også at en får kundeutbytte.