Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har billig forsikring og god service. Eneste problemet er har de ikke e-faktura bare avtale-giro og er ikke flink med å trekke fra konto.
Gjensidige er en grei forsikring som dekker det meste, det eneste som er negativt er at de tar blodpris på forsikringen. spesielt om man er medlem i et forbund for billig forsikring et annet sted.
Totalt ignorert Totalkunde. Har vært kunde i 15 år pluss aldrig hatt ett problem. Ett uhell siden 2008.
God kundebehandling, rask saksbehandling og enkle oppgjør etter skade. Kundeutbytte.
Kun fakturaer med utrolig høye priser, etter min meining. Men jeg er jo tross alt 19, så det er forståelig at prisen er høy, men ikke at den er så høy. Man må passe på så man ikke plutselig blir dratt inn i en kontrakt
Rimelig untatt Tesla, god kundebehandling. Ihvertfall før skader - Oversiktlig og ikke minst kundeutbytte :-) Bytter bilforsikring hvis noen er billigere.
Har vert kunde i flere år hos gjensidige. Grunna feil på nettsiden fikk eg ikke forsikret bilen eg hadde kjøpt rett før helgen. Forsikringsselskapet såg at eg hadde forsøkt å opprette forsikring men at det ikke var aktivert. Endte med at eg måtte betale gebyr på over 600,- siden gjensidige ikke kunne endre oppstarten av forsikringen...