Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var veldig fornøyd som kunde med forsikrings produktene, men når prisen for min del økte med over 6 % så ville eg ha ein forklaring på det, fikk ikkje noe svar først men omsider så fikk eg beskjed om att økningen skyldes økning på utbetalingene på landbasis. Og når det noen uker etter på kan lese på nyhetene att Gjensidige forsikring har hatt det besta året på lang tid, så føler eg meg ført bak lyset. Eg klaget skriftlig i etter kant på att eg var ført bak lyset fikk då til bake att prisøkningen på 6 % var normal praksis hos Gjensidige. Har nå skiftet forsikringsselskap og sparte kr 9800 på bytte ,så min anbefaling sjekk priser på forsikringer.
Elendig. De gikk for skylddeling i en bilkrasj der det t.o.m forelå fotodokumentasjon på at motparten hadde skylda.
Har ikke noe negativt og si om selskapet. Har en fantastisk flott kunderådgiver som er Anita B.
Kom dårlig ut i en sak der Bkk s eiendom hadde forvoldt skade på mitt kjøretøy. Hadde håpet på litt mer oppfølging fra gjensidigen den gangen.
Rettledning til forsikringer / priser på bilforsikring.
Har vært kunde i mange år i Gjensidige og har bare godt å si om dem. De gangene jeg har trengt å bruke dem, har jeg alltid fått greit oppgjør veldig raskt, og kundeservicen har vært upåklagelig.
Ordner alt på kort tid. skadeoppgjør etc. hyggelige folk å ha med å gjøre😃