Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har forsikring hos Gjensidige lenge, men den er dessverre blitt for dyr.
Kontakten er minimal utenom årlig oppdatering på forsikringens kostnad. Jeg har ikke hatt noen uhell/ulykker som har medført tap av bonus på mange år. Informasjonen er kun på nett.
Kjempefornøyd med Gjensidige. Billig og ordner opp raskt
Greit nok, men dyrt synes jeg. Positivt at de gir tilbake av overskudd
Fekk ikkje hjelp når vi hadde en forsikringsak, der vi var for seint ute å forsikre naustet vårt.men hadde prøvd å forsikre 2 ganger men ikkje fått igjennom forsikringen. Og fekk vannlekkasje..
Når noe skjer og jeg ønsker å melde skade så er det vanskelig å få svar på hvilken forsikring jeg skal melde det inn på; feks reiseskade skulle inn på innbo, ikke helt logisk
Kjempe fornøyd kunde, alltid behjelpelige, aldri noe problem