Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Høy forsikringssum, likevel dårlig oppgjør når det kommer til stykket.
Har sjekket opp litt ang forsikring og ved å bytte selskap så kan men spare opp til 10 000 . dette er ran av selskapet.. skuffende .
God service, raske og serviceinnstilt. Føler meg ivaretatt og trygg
Fantastisk kundeservice. Gode priser. Byttet ifra fremtind pga elendig kundeservice.
Har ventet i 2,5 mnd. uten at selskapet på den tiden har klart å fremsette en selvstendig verdivurdering på et kjøretøy som de har konkludert at må kondemneres. Det er på samme tid ikke gitt noen beklagelse eller forklaring på at en har så lang saksbehandlingstid annet enn at en «venter på tilbakemelding fra fagansvarlig». Har besluttet å bytte selskap da jeg ikke kan ta risiko ved å bli uten kjøretøy /oppgjør over så lang tid.
Fast kunde gjennom mange år og har bare gode erfaringer med de fleste av mine forsikringer. Pris på bilforsikringene kan justeres når jeg har behov.
Jeg hadde forsikring gjennom firmaet jeg jobbet i. Ble brått syk og fikk utbetalt pensjonsforsikring i flere år. Dette viste seg at de hadde gjort en feil. Hadde vist blitt syk for tidlig. Det er jo ok, men jeg ble trukket alle investeringer uten beskjed på noen som helst måte. Tapte masse penger, har vært i kontakt med tre kundebehandlere på tlf og mail som sier de lover å rydde opp og betale tilbake. Ikke hørt noe på mange mnd. Gitt opp, men det er vel det som er meningen.. Anbefales absolutt ikke.