If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Beste selskap har den beste dekning . Selskap med minst krangle ved eit skade oppgjør.
IF tilbyr 1 mnd gratis forsikring via finn. Ikke rart når prisen de tilbyr etterpå er 60 % over konkurrentene. Hold dere langt unna.
Meget god service med god dekning av skade.bilforsikringn syns jeg er i dyreste laget.
For tredje året på rad har vi en etterslep som skaper vanskelig økonomisk situasjon for oss. Denne gangen endte vi med å være skyldig 9000 kr, at det går an! Dette skaper også utryghet. Er vi egentlig forsikret når vi ikke bli fakturert, tenkt om noe skjer og vi for beskjed, sorry dere har ikke betalt. Vi ble ikke fakturert en gang, og ikke visste at vi skylder. Helt uakseptabelt at de får gå fri for det, og vi må svi etterpå ved å betale inn mer hver måned.
Har hatt skadeoppgjør fra If og var veldig fornøyd
Har alltid følgt opp mine ønsker men er missfornøyde med å ikke ha en fast kontaktperson
Alle skadeoppgjør har forløpt uten plunder av noe slag.
Omtaler seg om uknotete og "rolig det ordner seg". Aldri vært borti mer surr og vanskelig folk. Har gått greit, helt til en skade inntraff, og som jeg selv ikke er skyld i.
God oppfølging, enkle å snakke med, enkle å forholde seg til.
Har hatt et par uhell/bil siste år. Dårligere dekning enn forventet.
Forsikret min høyeffekt 400kmt+ MC der andre sa nei, god veteranbil forsikring.
kjapp behandling ved skade, minner deg på forskjellige forsikringer som dekkes av skader
Ønsker å fortelle en merkelig historie som sikkert ingen trur på. Har solgt meg ned på antall biler, hadde 5 biler totalt forsikret. Kvittet meg med 4 biler, 2 av dem har jeg hatt i 3 og 5 år, den tredje bilen har jeg hatt i ca 6 mnd og den siste bare i 1 mnd. I følge lovverket kan man kjøpe og selge 3 biler i året helt lovelig. If mener jeg ikke følger reglene og har satt sperre på meg. Har vært kunde hos if i over 12 år ingen utbetalinger og heller ingen skader 3 siste år. Kun en frontrute. Har prøvd å komme i kontakt med fagavdelingen 3 ganger mens sperren har pågått.Men fagavdelingen gidder ikke ta seg tid til å svare.Dette har nå pågått i over 5 mnd. Først trudde jeg de tullet med meg , men ser nå at de ikke gjør det. Ønsker nå å høre om andre også har opplevd liknende tilfeller i if. Det som virkelig skremmer meg, er hvis jeg virkelig skulle ha bruk for ifforsikring ved en skade, vil de også da bare gjemme seg uten at man får kontakt. Kommer aldri noen sinne anbefale et forsikringskap til noen som ikke tør fortelle hva jeg har gjort galt. Sorry. Med vennlig misfornøyd kunde.
Har en bekjent som betaler 2/3 av hva jeg betaler for de samme forsikringene.
First Vet fungerer så langt fantastisk. En konsultasjon på kvelds- eller helgetid sparte inn hele forsikringspremien for et år. Oversiktlig dekning.
Benyttet selskapet til å få fikset 2 små bulker på bilen. Etterpå så steg den månedlige prisen på forsikringen med en tusenlapp. De skulle vel ha tilbake pengene før jeg rakk å skifte selskap.