If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hurtig og effektivt kundebehandling. Lett å komme i kontakt med-
Ikke rot det til med regningene, da setter de opp forsikringene med 20 000,- årlig
Meldte inn en skade på innbo og fikk til svar at de ikke ville utbetale erstatning da de påberopte seg 90% aldersfradrag. Jeg klagde og bad om grunnlag for dette absurde aldersfradraget og en uke senere får jeg til svar at de har sett på saken på nytt og kan tilby 60% aldersfradrag. Fortsatt uten å dokumentere hvordan de kom frem til aldersfradraget. Når jeg klager igjen bruker de nok ei uke på å svare. Og svaret de kommer med er kort og arrogant at jeg må godta tilbudet ellers henlegger de saken. Når IF bruker så lang tid mellom hver gang de svarer og forsøker seg først med et skambud av et erstatningstilbud på en relativt liten sak som dette egentlig var, så tør jeg ikke tenke på hvordan de er å forholde seg til skulle man trenge innboforsikring f.eks. i forbindelse med en brann.
Fikk ikke bilforsikring hos dem og de oppgir ikke grunn. Det er ikke første gang at de diskriminerer kunder.
Tett oppfølging ved skader og ulykke, god hjelp når det trengs.
Vanskelig å forholde seg til: du får ingen fast kundebehandler ved en skade: blir fort frustrerende å måtte starte på null hver gang man skal snakke med selskapet ved en skade sak. treg behandlings tid. Viser hele tiden til sine avtaler med verksteder osv. lar ikek kundne selv bestemme hvor og hvem som skal reparere utføre takst og rep av kjøretøy ved skade. se,v ikke om man er uforskyldt og detre r notpart som skal dekke skaden
Raske og konstruktive beslutninger .raskt skadeoppgjør . Kod service hos kundemottaker
Etter at If Skadeforsikring overtok Vertikal Helse, er all historikk fra tidligere år slettet. Dette betyr blant annet at tidligere skade ikke blir dekket. Jeg har i mange år vært godt fornøyd med Vertikal Helse og har ofte anbefalt denne helseforsikring til andre. Men etter at helseforsikring ble overtatt av If Skadeforsikring, vil jeg heller advare på det sterkeste.
Bare godt å si om IF. God kundeservice, serviceinnstilte medarbeidere og effektiv saksbehandling! Absolutt å anbefale 😊
Jeg måtte ringe de ofte om rare fakturaer som hadde vært unngått hadde de vært tydeligere i telefonsamtalene. Siste behandler var veldig hjelpsom og fortalte meg det jeg trengte for å bestemme meg å bytte forsikring.
Jeg har hatt en konkurransedyktig pris og greie oppgjør. Men sjekker pris og betingelser hos flere selskap årlig.
Bare rot når du har hatt avtale om gratis forsikring.Roter med regninger når de skal sende ut
Positive kundebehandlere ved hendvenelser ang forsikring
får god behandling nor jeg hendvender meg til if altid imøtekommend sksbehandelere .aldtid god forklaring
Er svært fornøyd med if og alle forsikringene vi har der, med untak av reiseforsikringen. En reisevarighet for 120 dager og mere er fryktilig dyr. Å avbryte oppholdet og reise hjem (med all risiko det medfører) er mye billigere
Fikk ikke hjelpa jeg betaler forsikring for, arrogante kundebehandlere, dårlig service.Saken min ble kastet rundt og innom utallige saksbehandlere