If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde ingen problemer med de da jeg fikk vannskade eller når jeg kræsjet bilen.
Meget dårlig kundebehandling i forbindelse med motorhavari. Slett informasjon, vranghet og kverulering. Nekter å dekke motorhavari på 6 år gammel bil til tross for ekstra motorhavariforsikring.
Dette er 2.gangen jeg forsøkte IF og de har tilsynelatende ikke kontroll over hva de driver med . . . Jeg hadde avtale om en totalsum å betale pr.mnd og de krever 2 innbetalinger med 35 % høyere sum enn avtalt og nekter samtidig for at avtalen er inngått , forstå det den som vil ! Dette er under pari IF , forsøker derfor et annet selskap nå i håp om en bedre og billigere opplevelse .... mulig vi sees igjen . . . om dere i fremtiden driver forsikring og ikke et rent finans berau , å la en potetbonde fra polen selge forsikringer for dere er om mulig kanskje ikke den beste løsningen eller ?
Dette er tydeligvis ett selskap for de mest ressurssterke, de viser liten vilje til å hjelpe vanlige borgere.
Raske oppgjør når skaden er skjedd. Trivelige saksbehandlere god informasjon
Har mange forsikringer plassert hos IF idag, også med tanke på samle-rabatt. Prisen jeg betaler for forsikringene øker endel for hvert år; betraktelig mye mer enn lønnsøkningen. Får beskjed om at livsforsikring eksempelvis "naturligvis" er aldreskompensert. Sånn sett vet jeg ikke hva jeg skal tro; er jeg dum, er jeg gammel, får jeg dårlig lønnsøkning, er det bare normalt at det å eldes et år eller to skal bli så mye dyrere, eller driver IF bare å "snik"lurer meg? Jeg får lyst til å få en økonomiekspert til å gå igjennom mine forsikringer. Når det er sagt, på den positive siden, så har mine siste møter med IF skadeforsikring vært at den veldig effektive sorten. Skaden er betalt ut på no-time, jeg trenger ikke selv mase og overbevise eller rettferdiggjøre noe som helst, noe som ofte var min erfaring i yngre alder med andre forsikringsselskap. Så, for å konkludere, NOTE-TO -SELF, jeg skal sjekke med andre forsikringsselskap, om det er noe vesentlig å hente på å bytte forsikringsselkap, eller om IF er konkurransedyktige på pris. Premium service føler jeg iallfall at jeg får.
Effektive, lett å få kontakt, bra hjemmesider, raskt skadeoppgjør og effektiv gjennomføring av utbedring ved skade.
Virker bra, men litt dyrt. Har hatt ett skadeoppgjør på 11år med IF og det var på 19990 kr. Oppgjør meget bra. Har betalt inn 400 tusen i samme periode.
bliver dyre hvert år og egenandel ikke bra kominikasion
har fått hjelp til det eg trenger, ok oppgjør lett å få hjelp
Fantastisk selskap med super kundeservice. Eneste grunn til bytte er mange forsikringer og et håp om å få ned totalsummen
Når dere tar 21000 KR for en forsikring på en Toyote Yaris så er det noe alvolig galt !!
brukte lang tid på en skade og det har vert mye rot mellom selakapet og kunderådgiver mtp fakturaer
Eiendommen (Bosameie med 5 boenheter) ble bygget ca 1865 og ble totalrenovert for 10 år siden. Siden den gang har årlig forsikringssum øket med 100% !
Fikk plutselig varsel fra nettbanken at jeg har fått faktura fra If Skadeforsikring når jeg ikke har vært i nærheten av If! Fakturaen består at jeg skal betale viss beløp i de neste 12 måneder, men jeg har ikke bestilt noe forsikring eller fått mer informasjon vedgående forsikringsavtalen
Krasjet bilen kvelden før jeg skulle bytte til ny. Ringte If, de sa «vi ordner det». Mistet iPad på flisene så skjermen sprakk. If: ikke noe problem. Alltid hyggelige å snakke med, og spesielt når uhellet har vært ute, og man virkelig trenger det. Veldig enkel nettside. Det eneste jeg har å utsette på If anno 2020 er at jeg savner små-gavene man fikk før. Har også prøv DNB (før det ble Fremtind) og Gjensidige. If er klart best.