If Skadeforsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I alle år som jeg har vært kunde og det har oppstått en skade eller noe har jeg ikke noe negativt å si om selskapet eller ansatte
Har vært hos If i 26 år med super forsikring og da jeg ble ufør for noen år siden anbefalte en ansatt å starte en sak for å få utbetalt angående uførheten. Fram og tilbake i over 1 år, mange spørsmål angående irrelevante opplysninger og prøver med all sin makt å slite deg ut mentalt for å slippe å betale. Vilkår som er lagt opp for å lure deg og finne smutthull i enhver sak er noe de er gode på. Fikk 100% avslag tilslutt etter nesten 14 måneder med kamp på noe som burde tatt 1 måned og blitt godkjent. Uføreforsikring som ikke betaler deg når du blir ufør. Når de først betaler deg i saker får du svært lite utbetalt i forhold til andre forsikring selskap. Prisen du betaler for deres forsikringer er svært dyre og behandlingstiden er ekstrem lang. Alt i alt en gjeng med kriminelle du bør styre langt unna.
If leverer forsikring akkurat slik det skal være. Jeg har dessverre måtte bruke både reise og innbo forsikring. Men når uhellet har vært ute så har If vært helt fantastiske. De har hjulpet både med rådgivning, oppfølging og utbetaling uten noen problemer. Når noe skjer så er det slik hjelp man virkelig trenger. Takk
Kjapt å få oppgjør på reiseforsikring. Superdekning , så jeg trenger ikke alle småforsikringer du blir tilbudt ved feks kjøp av mobil. Koste endel å ha forsikring, men føler meg trygg hos If
Bra forsikring og bra oppfølging ved skade, men absolutt alt for dyrt og da blir det dessverre kun middels karakter.
Fikk ikke hjelp til og utbedre skader av mus i vegger.En nabo fikk boligen totalrestaurert.Vurderer og bytte forsikring.
Har den siste tiden måttet kontakte kundeservice 2 ganger for å forstå fakturaene deres. Møtt med arroganse fra kundebehandler begge gangene. Kanskje årsaken er at de ikke selv forstår fakturaene, og føler at vi plager dem ved å be om forklaring?? Dårligere kundebehandling er det lenge siden jeg har opplevd
Raske oppgjør og fin oppfølging. Serviceinnstilte saksbehandler.v
Enormt lang behandlingstid. Sørg for at alt er skriftlig.
Dyr forsikring. Når du trengte hjelp å få ting ordnet etter stormskader tok dæ flere måneder før dæ blei gjort noe.
Fikk vannskade i huse. Skadene var så store at huse var ubeboelig i 4 månder. if var ikke villig å finne oss en plass bo. men kunne dekke opp til 10.000kr i månden vis vi fant en plass å bo. vi fant ikke en plass bo, dette ble vanskelig for mæ å min datter. jeg bodde 14 dager i bilen min og i huse i helgene. opphold meg på det ene soverom som ikke var berørt av skadene men det var så mye støv og støy av tørkemakiner det var rein helvet å vere der. Dette er liten del av denne historien. dette er første gang jeg hadd noe skadde på hus. for en opplevelse så mye rot å sure folk. If aldri mer
Dårlig kundebehandling og ikke villig til å gi råd.
Fikk brann I det elektriske på bilen. Fikk inntrykk at når jeg slokket den for og begrense skaden. Da dekker de ikke skaden. Må vist brenne helt ned. Forstå det den som kan..
dette var et av de dyreste tilbudene som passet for meg
Tilbud fra annet selskap på bil er ca’ kr 3000,- billigere. På hus er dere også for høye. Totalt litt for høye på alle områder.
Da gikk IF glipp av årlig forsikringspremie på 70.000 på våre private forsikringer. Stadig økende priser. Har fått mange svært gode tilbud via bytt.no fra andre selskaper. Ga IF muligheten til å matche disse, over en telefonsamtale. Vedkommende kunne lite gjøre, og begynte heller å argumentere for "bedre" dekninger. Jeg har lest vilkår med lupe, og IF er langt i fra "best" lenger. Jeg har vært kunde hos IF i 10 år uten skader, bortsett fra et tyveri på reise (bra oppgjør) men nå er det slutt! Sparte over 10.000/år ved bytte og med utvidet dekning på de fleste produkter jeg hadde i IF.