If Skadeforsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Urimelig økning på bilforsikring. Skal være best på Porsche, men ikke nå lenger
Jeg ønsket å kjøpe tilleggsforsikring til min nye bil og skrekken begynte. Jeg har ingen tilgang til kontrakten og forsikringsvilkårene, ingenting samsvarer med det personalet forsikret meg. Veldig inkompetente og uprofesjonelle mennesker. Jeg ba om at den forrige kontrakten skulle gjeninnføres, og de vet ikke hvordan de skal gjøre det. De lurer og lyver, alle sier noe annet fordi du ikke har en rådgiver. Jeg leter etter et annet selskap å bytte fordi jeg ikke har sett en slik mangel på kompetanse.
Synes de er dyre. Ellers bra service. Men som total kunde der,er det lite fordeler
Rask og saklig behandling med god og positiv oppfølging.
Har vært godt fornøyd, men er missfornøyd med prisen. Blir lei av at vi må betale for de uvørne og som stadig må få utbetalinger. Vi som ikke har skader ol. Burde bli mer satt pris på.
IF har bra kundebehandling og god P nettside og app. Min erfaring er at if har enkle og ukompliserte skadeoppgjør for meg som kunde.
Dårlig respons på skade. Ikke iht markedsføring. Alt for dyr ift produkt.
Årlig totalsum for forsikringer stemmer ikke med det som er betalt. I dette tilfellet skal den årlige summen være ca. 40.000,- mens den virkelige summen er 50.000,- Dette gjør If ved å sette perioden som vises på den dyreste forsikringen til 6 måner. Anbefaler alle å sjekke dette nøye på hjemmesiden til If.
Gode erfaringer med if. Men ønsker et tilbud på forsikring på ny bil en Volvo ex30 som skal leveres i juni då.
Enkelt og greit å ha forsikring i IF Godt fornøyd!
Di kom med en tilbud pris var ok Nå jeg skulle tegnet ny så kom di med en høyere pris
Dem var bra på å utbetale når det gjalt reiseforsikring, men bil, innbo og båt var dem vrange på.
Spesielt innboforsikringen og reiseforsikringen samt hundeforsikringen er bra. Men så må jeg tilføye at jeg ikke har hatt skader hvor jeg har hatt behov for forsikringen. ALLE forsikringsselskaper er alltid fornøyd så lenge man betaler premien til riktig tid og uten å ha skader som medfører at selskapene må betale..
Følger ikke opp. Stter opp prisen og høre ingenting, får ikke svar på henvendelser til kundeservice.
Jeg føler meg lurt. Jeg satte opp kjørelengden og det viste seg at det ble for dyrt for min økonomi. Når jeg prøvde å bytte til et annet selskap fikk jeg en faktura på 3200kr så jeg valgte å bli hos IF. Jeg endret da til ansvar i håp om at det ville bli billigere, det viste seg at det fortsatt var for dyrt. Jeg fant et nytt selskap som kan gi meg samme forsikring for 800kr mindre enn if, men da skulle if plutselig ha 5000kr. Ikke velg if om du er ung sfåfør
Etter å ha brukt kredittkort i de siste 14 årene på reise til Spania opphørte denne muligheten når jeg fylte 80 år. Ringte IF for å få tilbud på en helårs reiseforsikring. Jeg fikk oppgitt at premien var 16 000 kr pr. år. Du leser ikke feil kr 16 000, kr 16 000, kr 16 000. Heldigvis har min kone fortsatt et pensjonist medlemskap i Fagforbundet. Her fikk vi en helårsforsikring gjennom Sparebank 1/ Fremtind på kr. 2600. Du leser ikke feil kr.2600. Og som vanlig argumenterte IF om prinsipp ved forsikringer. Og til slutt kom kjepphesten fra IF om at jeg va forsikret hver gang jeg gikk ut av huset. Har aldri hatt noen skadetilfeller til butikken eller til sentrum av Oslo. Kjekt å ha, kjekt å ha, kjekt å ha BLA BLA. Har du brukt reiseforsikringen på handletur i Norge.